Permalänk
Medlem

Razer Blackshark vs Siberia v3

Tjenare, har bestämt mig för att köpa nya lurar, tittat på dessa två och jag undrar vilka ni rekommenderas av dessa. fördelar/nackdelar med dem? har väldigt svårt för att bestämma mig

Permalänk
99:e percentilen

Inget av dem. Köp ett riktigt headset istället. Kingston HyperX Cloud/QPAD QH-90 (samma headset, men Kingston skickar med fler tillbehör) brukar rekommenderas och är ofantligt mycket bättre än både Siberia v3 och Blackshark.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

var inne på mediamarkt och kände op qpad qh90 och det kändes inte alls lika bra som v3 och blackshark, ljudet kändes fattigt emot v3 och blackshark ( det var klarare, bättre ljud, alltså lät bättre.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av LNcia:

var inne på mediamarkt och kände op qpad qh90 och det kändes inte alls lika bra som v3 och blackshark, ljudet kändes fattigt emot v3 och blackshark ( det var klarare, bättre ljud, alltså lät bättre.

Då är det nog ingen idé att be om råd på SweClockers, för alla här kommer (förhoppningsvis) rekommendera det bästa headsetet i prisklassen framför överprisade, underpresterande "ULTIMATE RAYZOR 9.1 VIRTUAL GAMING"-grejer. Men det är ju dina pengar, så om du redan har bestämt dig, köp det av dem som är billigast eller snyggast eller nåt; pest eller kolera spelar ingen större roll, skulle jag säga.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

okej, många rekommenderar ju q90 och hyperx men har de så man kan ändra inställningar liknande dom i steelseries engine, så jag kan förstärka vissa ljud is csgo?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alling:

Då är det nog ingen idé att be om råd på SweClockers, för alla här kommer (förhoppningsvis) rekommendera det bästa headsetet i prisklassen framför överprisade, underpresterande "ULTIMATE RAYZOR 9.1 VIRTUAL GAMING"-grejer. Men det är ju dina pengar, så om du redan har bestämt dig, köp det av dem som är billigast eller snyggast eller nåt; pest eller kolera spelar ingen större roll, skulle jag säga.

glömde citera

Permalänk
Medlem
Skrivet av LNcia:

okej, många rekommenderar ju q90 och hyperx men har de så man kan ändra inställningar liknande dom i steelseries engine, så jag kan förstärka vissa ljud is csgo?

Det borde du väl kunna göra med vilka hörlurar som helst (equalizer)

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem

eller ska man köpa logitech g35?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LNcia:

eller ska man köpa logitech g35?

Nej

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

okej blir qpad qh90

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Skräp vs Skräp vs Mer bling Gamer Skräp.

Köp ett par riktiga lurar. Äger själv ett par dugliga HyperX Cloud (QH-90).
Dugliga, vill man ha bättre grejer så får man kliva upp rejält i pris.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin