Tråkig lördagskväll!

Permalänk

Tråkig lördagskväll!

Tjena! Jag har en sjukt tråkig lördagskväll är det någon som har tips på bra spel?

Permalänk
Avstängd

CS GO

Permalänk
Medlem

Sitter o spelar Robocraft med en polare. Ett gratis spel på steam som faktiskt är ganska beroende. Man bygger sin egen robot och sen kör man mot varandra i olika game modes. Man kan ha allt ifrån rullande till flygande robotar. Allting kan låsas upp med in-game currency som man tjänar varje match, sen får man Tech Points som man använder i ett riktigt stort Tech tree.

Men ifall du inte gillar sånna spel, så finns ju alltid Company of Heroes, ett riktigt skojigt RTS spel. Men ifall du vill ha något gratisspel, så kan du ju också spela War Thunder.

Finns massor med spel där ute, men det ska ju vara någon genre som man gillar :).

Permalänk
Avstängd

Dayz SA, dock alpha men dock så roligt

Permalänk
Medlem

Jag vill också slå ett slag för Robocraft!
Riktigt kul att mecka med, skapa din egen förintartank/flygplan/robot och se hur det klarar sig mot andras skapelser

Det är som en blandning av world of tanks och space engineers (fast på marken).

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk

Antingen spelar man Mortal Online eller så sitter man och tittar på www.twitch.tv/Tehmudjin

Det är de enda alternativ som finns på lördagar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mortal Online.

Kontakta mig på PM om du behöver hjälp