Visst är inte detta tangentbordet mekaniskt?

Permalänk
Avstängd

Visst är inte detta tangentbordet mekaniskt?

Min polare gör mig så jävla förbannad och säger att CM Storm Devastator tangentbordet är mekaniskt men så fort jag säger att det inte är det så käftar han emot.. Kan inte alla som läser det här säga att det inte är mekaniskt så han får det klart för sig?!

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Direkt från CM's hemsida:
"Custom membrane design - more durable and improved tactile feedback"
Så nej, det är inte mekaniskt.

http://gaming.coolermaster.com/en/products/keyboards/devastator/

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Efter en snabb googling, hittar jag detta på CM's officiella hemsida"Custom membrane design - more durable and improved tactile feedback" (Källa)

Min rekommendation är att skaffa en bättre vän som inte käftar emot så mycket

Permalänk
Medlem

Fy lilla ponken

Visa signatur

ggmu

Permalänk

Svårt att hitta ett mekaniskt tangnentbord för det priset MED tillhörande mus dessutom Nej det är inte mekaniskt

Visa signatur

CPU:Intel i9 9900k RAM:16gb Corsair 3200mhz GPU: Msi RTX 2070 Armor MB: MSI z390-A PRO SSD: Adata sp900 256gb HDD: WD red 3tb(lagring), Toshiba 2tb(mer lagring) Chassi: Fractal design define R2 XL PSU: Corsair RM650 CPU Kylning: Noctua NH-D15

Permalänk
Avstängd

Tack hörni grabbar! <3

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558