Den stora tråden om battlefield hardline

Permalänk
Medlem

Haha, vänta nu lite. Tror de att vi ska köpa ett nytt spel för 500 och ett nytt premium för 500 till? BF4 har inte funnits i ett år än och har mer eller mindre alltid haft massa problem. De gör det lätt för mig iaf. Behöver inte fundera många sekunder för att inse att detta håller på att spåra.

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Geeks Gaming

Tror att Hardline kan bli ett spel för dom som gillar Inf mycket. Vet inte om jag själv kommer skaffa de då GTA V släpps till PC samtidigt så tror jag nog att jag satsar mer på de då jag vill ha ett nytt spel.

Edit: Spela lite nu i kväll och jag gillar verkligen Blood money game moden.... Mycket action... snabb action... även om man inte tänker på de så blir det ett jävla teamplay av de hela... Vårt lag hade typ 1.2 m medans andra hade runt 4.5 m... vad gjorde vi då? snodde alla deras pengar och vi van med 5 - 0 så kan ändå bli intressant...

Men håller mig fortfarande extremt skeptisk till de.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Är det inte dags för ett nytt MOHAA istället
Lagom tempo , klassiska bössor och bara total harmoni.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Gör alla en tjänst, köp ej detta DLC...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Jag spelade Hardline när betan blev tillgänglig. Efter alla timmars spelande så var spelet en stor besvikelse. Jag tror att spelet kommer att floppa.
Jag kommer inte att köpa Battlefield Hardline.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk

Tycket det är skitkul med alla intervjuer som Visceral gör och får samma fråga varje gång" Varför tycker du att gamers ska betala xx dollar för detta spel?

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Geeks Gaming

Då det fanns lite trådar om detta redan så tog jag bara en i högen som såg hyfsad ut så

Ganska intressant de dom tar upp. Men håller mig extremt reserverad tills nästa beta

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Haha dethär verkar ha blivit den officiella tråden för bfh

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1pArzZ:

Haha dethär verkar ha blivit den officiella tråden för bfh

Hypen för detta spel är helt otrolig! 4 sidor!!!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Nä inte så otrolig. Kommer nog inte köpa det även om jag köpte bf4 och gillade det och har kört bf3 bfbc2 och bf vietnam

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Geeks Gaming

Värt att titta genom. Lite intressanta saker jag inte visste innan typ att nu kommer vapnen vara som i BF2 att det är baserat på vilken sida du är på. Typ att Poliser har M4:an och Rånarna/terroristerna har Ak74/akm. Något jag har saknat jätte länge i fps spel.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

Värt att titta genom. Lite intressanta saker jag inte visste innan typ att nu kommer vapnen vara som i BF2 att det är baserat på vilken sida du är på. Typ att Poliser har M4:an och Rånarna/terroristerna har Ak74/akm. Något jag har saknat jätte länge i fps spel.
https://www.youtube.com/watch?v=Ry8lqf23Cmw

Hoppas man slipper spela puckelryggarna i alphaversionen när spelet är klart.

Permalänk
Geeks Gaming

Betan är satt för nästa vecka mellan 3feb till 8 feb
http://www.polygon.com/2015/1/29/7933017/battlefield-hardline...

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Ni kan nu förladda Hardline beta. Jag fick leta rätt på det i Origin butiken under gratisspel > beta & demo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXxlGurrAlxXx:

Ni kan nu förladda Hardline beta. Jag fick leta rätt på det i Origin butiken under gratisspel > beta & demo.

Undrar vad detta klassas som, beta eller demo? Ska bli intressant att se hur mycket dom lyssnar på spelarna denna gången.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Undrar vad detta klassas som, beta eller demo? Ska bli intressant att se hur mycket dom lyssnar på spelarna denna gången.

Då jag fått tjuvspela lite granna nu senaste dagarna så jag kan erkänna att betan är betydligt bättre än den vi såg tidigare. Spelet känns mer responsivt och finslipat. Lite mer eget. Skotten verkar bita bättre än det gör i Battlefield 4. Man känner förvisso att det fortfarande är lite eftersläpningar och klumpigt i dueller. Spelet laddar OTROLIGT fort - detta kommer ni njuta av. Jag är dock lite rädd att man kommer tröttna ganska fort på spelet, men jag tror det handlar om hur man får till kartor och och spellägen vid full release.

Har man fått en dålig bild av spelet den tidigare perioden (förståeligt) så bör man ge det en ny chans under denna period.

Permalänk
Geeks Gaming

Betan är igång nu. Har även fixat kanaler på SweC's mumble för de som vill spela.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Spontan tanke: Granater är för kraftig. Verkar vara insta-death 9 gångerav 10. skulle vara kul att se siffror på skademodellen där

Inte lika kul som Bf4 (än). Jag är inte emot polis/rånare scenarion. Gillar vapnen mm men tempot är på tok för högt för att det ska bli kul. Kötta kötta kötta, lite som BF3 close quarters. har bara spelat banken än så länge, hoppas det är bättre i de lite öppnare kartorna. 32 spelare är för mycket för att man ska kunna få till skottlossning a la Heat på gatorna - tror 24 är bättre på den banan

Permalänk

Tja! Någon som har lust att lira lite ikväll? Hemma vid 17.

/Mike

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Mikeyland:

Tja! Någon som har lust att lira lite ikväll? Hemma vid 17.

/Mike

Kommer tyvärr inte hem fören vid 23 tiden men är ledig ons till fre så kan spela då

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet så är bakom vägg för att gå in på spelsiter, så jag frågar här. Hur får jag tillgång till BETAn och hur länge håller den på?

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem

Finns på Origin, bara o leta upp o "köpa". Hur länge den är öppen får nån annan svara på.

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem
Skrivet av isbjoern:

Sitter på jobbet så är bakom vägg för att gå in på spelsiter, så jag frågar här. Hur får jag tillgång till BETAn och hur länge håller den på?

Tror att jag läste till på måndag.

Dom verkar ändå smällt in ett rätt stort urval utav vapen i denna betan och det tyder väl på att dom försöker balansera vapen och klasserna så gott som det går innan lansering. Det är ju bra.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Någon som har testat de på ps4 och få de och funka. Har problem o försöka och få igång de i multiplayer på den öppna betan.

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Avstängd

sämsta spelet nånsin av dice, en prestation efter bf3 och bf4

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Nån som stött på samma fel ?

Permalänk
Skrivet av enzity:

Nån som stött på samma fel ?

http://i.imgur.com/urOXfDv.png

Konstant......

Permalänk
Medlem

var väldigt nedlåtande mot detta spel innan, missade stängda betan.

Efter 4.5h inne i öppna betan så är jag glad att jag testade detta. gillar farten i spelet och hur välpolerat det är just nu, dock så är shotgun's sjukt OP atm.

Blir ett köp!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av droopy_dawg:

Konstant......

Skrivet av enzity:

Nån som stött på samma fel ?

http://i.imgur.com/urOXfDv.png

Japp, hela tiden!