LG lanserar böjda G Flex 2 på CES 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

skulle vara livrädd att ha en sån i min framficka i jeansen, för att inte tala om att det förmodligen skulle göra ont att ha 2 tryckpunkter på ena låret. Böjd telefon? Nej tack.

Nu är det ju faktiskt så att kroppen är mer rund än platt vid låret så jag skulle gissa på att den faktiskt ligger bättre i fickan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomas_skane:

Nu är det ju faktiskt så att kroppen är mer rund än platt vid låret så jag skulle gissa på att den faktiskt ligger bättre i fickan.

jag har då aldrig telefonen på tvären i min ficka.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Skrivet av Marticus:

jag har då aldrig telefonen på tvären i min ficka.

Jag satt precis och tänkte på det! Skärmen borde ju vara böjd på andra ledden.

Permalänk
Medlem

Borde inte apple stämma dom, apple var ju först med böjda mobiler =O (ironisk)

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem

Fick precis svar på Twitter. Det är tydligen 2GB/16GB vi ska få

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Skrivet av 120hz:

Dem var böjda? det har dem gemensamt! pinsamt svar av dig.

Haha, rolig kommentar. Förutom att båda var nöjda, så fanns det absolut inte likheter emellan dem. Naturligtvis kan du ha din åsikt, men jag själv tycker inte man kan dra några som helst kopplingar mellan dessa två telefoner. Då är det mer likt med alla dagens tillverkare vs Apple. Iphone var ju modellen som alla skapats efter, oavsett OS.

Visa signatur

PC: GeForce GTX 1080 Ti / GeForce GTX 560 TI / i7 4770K / 32GB / 1TB SSD+1.4TB / Bluray / 27".
Laptop A: ASUS N56VJ / GeForce GT 635M 2GB / i7 3630QM / 8GB / 960GB SSD / Bluray. // Laptop B: Dell XPS 13 (9380) / i7 8565U / 16 GB / 256GB M.2.
Server: GeForce GT 710 / Ryzen 5 1600 / 16GB / 250GB M.2 SSD+9,5TB / RDC-Controlled.
Additional Storage: 28,5TB.