Permalänk
Medlem

Bröllops album

hej. vilken sida brukar ni beställa era bröllop album ifrån?
jag fotade ett bröllop i helgen och de vill gärna ha en album vart kan man fixa sånt med.helst ska vara leather och ska vara riktig snygg bröllop album vart kan man få tag på såna ?

tack för er tid mvh/das

Permalänk
Medlem

Jag har gett bort sådana album man har för att ta ur bilderna (löstagbara sidor), tänk produktbilder... Väldigt uppskattat. Jag har även framkallat färdiga böcker som också har varit poppis, det var ifrån snapfish. Här har har du en länk till proffs på album: http://www.folioalbums.com

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

gurkan det var ju toppen ide jätte fina saker det var sånt sidan jag ville hitta!:D tack så mycket !

Permalänk
Medlem

vad kostar såna böcker gurkan? jag väntar tills de accepterar mig som kund

Permalänk
Medlem

Kan ju kolla vad Crimson har också, dom har ju fotoböcker antar att det är något liknande du är ute efter.
http://www.crimson.se/

Permalänk
Medlem

ja den funkar med:) tack

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DasAlan:

vad kostar såna böcker gurkan? jag väntar tills de accepterar mig som kund

Undrar det samma. Såg lite intressant ut... men antar att det ligger ganska högt, och dessutom från UK.

Jag vill inte behöva registrera mig på sidan enbart för att kunna se priserna.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Jag gjorde bröllopsalbum till de närmast sörjande från Fujifilm. Nästan i A4 storlek och 30+ sidor och de gick nog på 400 SEK per album. Resultatet blev bra men inte läderinbundet.

Permalänk
Medlem

jag vill ha i proffs kvalitet

Permalänk
Medlem

återkommer med den infon, sitter på mobilen denna veckan men här är en länk till: https://www.bgafotobutik.se/album-1
Hoppas den fungerar, sortera pris fallande annars... Fina i läder och vita är där uppe i det dyrare segmentet

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

jag vill göra egen fotoalbum skickar in bilderna hur dem ska vara och sen att dom gör boken. utan att behöva lägga in bilderna själv i boken eller klistra in dem med lim. som en affich tidining ska det vara.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Celebmir:

Jag gjorde bröllopsalbum till de närmast sörjande från Fujifilm. Nästan i A4 storlek och 30+ sidor och de gick nog på 400 SEK per album. Resultatet blev bra men inte läderinbundet.

Har själv beställt några fotoböcker ifrån dem. Den första behövde man bara betala frakten för... då man fick ett erbjudande som ny kund.

Men ja... ifall man är ute efter läderinbundet så kan man ju inte välja dem.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro