Skulle vara roligt om det dyker upp en butik här uppe i Norr :)

Permalänk
Medlem

Skulle vara roligt om det dyker upp en butik här uppe i Norr :)

Kommer ni att öppna nån butik här uppåt i landet ?? Jag bor i Hudiksvall
skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Bor inte i Norr men vill gärna ha en Inet butik i Västerås! xD
Vi har ju 128Bit, Arsa Data, Webhallen säkert någon mer inne i city och på andra platser jag inte känner till.

Hade varit mycket skönt då man slipper skicka returer via posten om något går fel.

Förlåt om du blir irriterad att jag skriver i din tråd! hoppas det är ok!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av segafreaks:

Bor inte i Norr men vill gärna ha en Inet butik i Västerås! xD
Vi har ju 128Bit, Arsa Data, Webhallen säkert någon mer inne i city och på andra platser jag inte känner till.

Hade varit mycket skönt då man slipper skicka returer via posten om något går fel.

Förlåt om du blir irriterad att jag skriver i din tråd! hoppas det är ok!

128bits hemsida är rent av läskig. Är deras butik bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jygge:

Kommer ni att öppna nån butik här uppåt i landet ?? Jag bor i Hudiksvall
skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Nää dom måste komma ännu längre upp

Skrivet av El_Raspberry:

128bits hemsida är rent av läskig. Är deras butik bra?

Haha ja herregud så hemsk sida!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Inet
Skrivet av Jygge:

Kommer ni att öppna nån butik här uppåt i landet ?? Jag bor i Hudiksvall
skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Hallå! Det är tyvärr inget som vi har planer på i dagsläget men vårt mål är att öppna många fler butiker så förhoppningsvis kommer det en butik lite längre norrut i framtiden.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaks:

Bor inte i Norr men vill gärna ha en Inet butik i Västerås! xD
Vi har ju 128Bit, Arsa Data, Webhallen säkert någon mer inne i city och på andra platser jag inte känner till.

Hade varit mycket skönt då man slipper skicka returer via posten om något går fel.

Förlåt om du blir irriterad att jag skriver i din tråd! hoppas det är ok!

Du glömmer Netonnet.
Sedan finns ju Datacorner som är lite av en förlängd arm av Dustin, i alla fall har de varit det.
MicroKit, som är en förlängd arm av Elfa m.fl.
Kjell Co finns väl i de flesta städer, men klart värd att nämna i alla fall.

Ber om ursäkt för trådkapningen. Men jag är av samma mening som TS gällande utbredningen av Inets bra butiker.

Visa signatur

i5-2500K @ 4.3 GHz with CM Hyper 212 EVO | EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 @ 1367/7010 MHz
16 GB Corsair Vengance @ 1600 MHz | ASRock P67 Pro3 ATX | Samsung 840 EVO 250 GB | WD Black 1 TB
EVGA G2 850W | Fractal Design Define XL R2 | AOC q2770Pqu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nithram:

Du glömmer Netonnet.
Sedan finns ju Datacorner som är lite av en förlängd arm av Dustin, i alla fall har de varit det.
MicroKit, som är en förlängd arm av Elfa m.fl.
Kjell Co finns väl i de flesta städer, men klart värd att nämna i alla fall.

Ber om ursäkt för trådkapningen. Men jag är av samma mening som TS gällande utbredningen av Inets bra butiker.

sorry för off topic,

Men tacka gud att vi har netonnet härxD första fysiska butiken jag skulle köpa datorkomponenter på här i stan då de inte tar överpriser, sen hade vi ju tur att få webhallen också:D

det var tråkigt när netonnet la ner datorkomponenter ett tag:P men de måste märkt senare hur mycket mer folk som kom för att de hade dator komponenter^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jygge:

Kommer ni att öppna nån butik här uppåt i landet ?? Jag bor i Hudiksvall
skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Alina i gävle

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Permalänk
Medlem

Jag saknar också en inet i västerås *hijackthread

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem

Saknar inet i kista galleria. Är för långt in till hötorget
*känner mig bortskämd*

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av morxy49:

Saknar inet i kista galleria. Är för långt in till hötorget
*känner mig bortskämd*

japp
Man få vara glad att det är ganska snabba leveranser hit upp bruka ta 2 dagar om inte posten slarvar,,,

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Haparanda är en stad jag skulle rekommendera att inet kikar på. Mycket ryssar och finnar som rör sig här nu när Ikea finns på plats. Det har ju blivit en riktig shoppingstad som drar till sig kedjor av alla möjliga slag.

Och behöver ni urkraft från Tornedalen som plockar tunga komponenter på lagret så finns jag här, redo att hugga i.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-- ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING -- Gainward GeForce RTX 2080 8GB Phoenix GS -- Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB -- Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance -- Samsung 860 EVO 1TB -- AOC 24" AGON AG241QX QHD 144Hz --

Permalänk

Jag hoppas då att fler "större" datorbutiker som inet, komplett med mera. Kommer upp till norrbotten, För som de ser ut då så finns de väldigt få, speciellt i luleå. Här har vi 2 stycken, Overclockers och comega data. Rätta mig om jag har fel.

Glömde skriva en sak.
Visa signatur

Gaming dator spec | Intel Core i7-4790k | MSI Geforce gtx 980 | 16 GB ram | Samsung 850 evo 250 gb SSD | 1 wd blue 1 tb HDD | 1 wd green 2 tb HDD | ASUS Maximus VII ranger | Evga supernova g2 750w | Corsair h100i gtx | Fractal Desigen Define R5

Permalänk
Medlem

Så ni träffar rätt del av Norrland när ni air-droppar butiken sen

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jygge:

Kommer ni att öppna nån butik här uppåt i landet ?? Jag bor i Hudiksvall
skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Här uppåt i landet? Du är ju knappt halvvägs till norra Sverige

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB