Microsoft rabatt inskickning

Permalänk
Medlem

Microsoft rabatt inskickning

Jag har fyllt i ett formulär så jag får tillbaka 1000kr från Microsoft, men fattar inte hur adressen ska skrivas

Microsoft Rebates, Postfach 177777, 33317 Gütersloh, Germany

Ska det stå:
Microsoft Rebates,
Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

eller:

Microsoft Rebates Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

Permalänk
Avstängd
Skrivet av joioi50:

Jag har fyllt i ett formulär så jag får tillbaka 1000kr från Microsoft, men fattar inte hur adressen ska skrivas

Microsoft Rebates, Postfach 177777, 33317 Gütersloh, Germany

Ska det stå:
Microsoft Rebates,
Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

eller:

Microsoft Rebates Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

Kommer nog fram hur du än skriver.
Men är det inte självklart att "postfach" inte ska skrivas ihop med mottagarnamnet? precis som när du skriver din egen adress...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Microsoft Rebates
Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

Skickade jag till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joioi50:

Jag har fyllt i ett formulär så jag får tillbaka 1000kr från Microsoft, men fattar inte hur adressen ska skrivas

Microsoft Rebates, Postfach 177777, 33317 Gütersloh, Germany

Ska det stå:
Microsoft Rebates,
Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

eller:

Microsoft Rebates Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

Den första är rätt, precis som en svensk adress. Dock så kommer det fram hur som

NAMN
Postadress
Postnummer och ort
Land (om det är utrikes)

MVH

Visa signatur

Corsair Air 540 | Asus strix x470-f gaming | AMD Ryzen 7 3700x| 2x8gb 3200mhz RAM | Asus GTX 2070 |2xSSD 512GB(boot) | 2x1tb WD 7200rpm | Cooler Master V1000 1000W | Skärm: ACER XB280HK, Benq 27" 144hz | Win 11 pro N 64-bit

Permalänk

Vad är det för kampanj de kör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av thg-linus:

Vad är det för kampanj de kör?

http://www.netonnet.se/files/computer/surface/Surface_Kupong_...

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Kommer nog fram hur du än skriver.
Men är det inte självklart att "postfach" inte ska skrivas ihop med mottagarnamnet? precis som när du skriver din egen adress...

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av N!klas:

Microsoft Rebates
Postfach 177777
33317 Gütersloh
Germany

Skickade jag till.

Skrivet av Nollan:

Den första är rätt, precis som en svensk adress. Dock så kommer det fram hur som

NAMN
Postadress
Postnummer och ort
Land (om det är utrikes)

MVH

Skrivet av thg-linus:

Vad är det för kampanj de kör?

Tackar för svaren, lite irriterande att IBAN inte ryms med handskrift, det borde väl gå lika bra att skriva på datorn uppgifter och sedan skriva ut texten eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av joioi50:

Tackar för svaren, lite irriterande att IBAN inte ryms med handskrift, det borde väl gå lika bra att skriva på datorn uppgifter och sedan skriva ut texten eller?

Jag fick inte heller plats med det och skrev på datorn istället. Har inte fått några pengar än men det lär funka.
Himla synd att själva PDF:en inte går att skriva i från start.

Permalänk
Medlem
Skrivet av N!klas:

Jag fick inte heller plats med det och skrev på datorn istället. Har inte fått några pengar än men det lär funka.
Himla synd att själva PDF:en inte går att skriva i från start.

Hur menar du den inte går att skriva från start?

förövrigt så borde BIC raden vara mycket kortare jämfört med IBAN, så dåligt designad formulär får man säga...

Var det länge sedan du skickade in till Microsoft, jag skulle ju bli besviken om inte Microsoft håller vad de lovar

Permalänk
Medlem
Skrivet av N!klas:

Jag fick inte heller plats med det och skrev på datorn istället. Har inte fått några pengar än men det lär funka.
Himla synd att själva PDF:en inte går att skriva i från start.

Finns program som du kan skriva via.

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Finns program som du kan skriva via.

Jag har bland annat Acrobat Pro så det gick fint för mig på jobbet men hemma hade jag inget och kunde därför inte skriva i det. Det borde ju vara ett skrivbart formulär från början tycker man.

Nåja, mina stålar kom idag så det funkade fint!

Permalänk
Medlem

Fick mina pengar idag, tog 3veckor!

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem

Hej Jag skickade in kupongen till Microsoft Tyskland den 141127. köpte Surface Pro 3 plus touch Cover. Ännu har det inte kommit några pengar och nu har det gått 10 veckor. Någon mer som fått eller inte fått sina pengar?

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har inte heller fått mina pengar skickade in i början av januari. Får hoppas de kommer snart.
Finns det någonstans att vända sig för att prata med dem och få svar? eller någon e-mail man kan nå dem på?
Hade ju varit kul att veta om det kom fram eller ej.

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem
Skrivet av Husky:

Hej!

Jag har inte heller fått mina pengar skickade in i början av januari. Får hoppas de kommer snart.
Finns det någonstans att vända sig för att prata med dem och få svar? eller någon e-mail man kan nå dem på?
Hade ju varit kul att veta om det kom fram eller ej.

Jag skickade in i december och fick i slutet av januari.
Vars du kan ringa står på blanketten om du har en kopia.

Edit, varsågod.
http://www.mediamarkt.se/static/pdf/Surface_Kupong_A4.pdf
"Frågor besvaras av Microsoft kundservice
08-559 90 000, om frågorna gäller utbetalning, välj 2 sedan 4 i tonvalet. "

Permalänk
Medlem

Måste säga det att jag tycker det är dåligt av dem att inte ha något system för att meddela att de fått
in kupongerna. Eller som i mitt fall nu när jag kontaktat dem verkar det inte vara lätt att hitta eller spåra om de
fått in det eller ej.

Skall bli spännande att se hur det utvecklar sig, de har varit väldigt trevliga och hjälpsamma än så länge.

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

Det har fortfarande inte kommit några pengar!? Om man ringer till Microsoft på ovanstående tel.nr är det gratis och pratar de svenska?

Permalänk
Medlem

Gratis tror jag inte. Men ja de pratar svenska.

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem
Skrivet av Husky:

Måste säga det att jag tycker det är dåligt av dem att inte ha något system för att meddela att de fått
in kupongerna. Eller som i mitt fall nu när jag kontaktat dem verkar det inte vara lätt att hitta eller spåra om de
fått in det eller ej.

Skall bli spännande att se hur det utvecklar sig, de har varit väldigt trevliga och hjälpsamma än så länge.

Skrivet av Lili896:

Det har fortfarande inte kommit några pengar!? Om man ringer till Microsoft på ovanstående tel.nr är det gratis och pratar de svenska?

Har ni fått era pengar?

Jag har inte mottagit mina ännu :/