samsung galaxy s3 stängs av

Permalänk

samsung galaxy s3 stängs av

hej jag har en samsung galaxy s3 för 1 vecka sen vare så att när jag inte har i laddaren i mobilen blixtrar typ skärmen till o stängde av sig o jag tänkte att det va lugnt ett tag iaf när jag bara kunde ha i laddaren men nu så blir det så även när jag har i laddaren kan starta mobilen använda den mellan 2min och 30min sen slutar den o ladda o skärmen blixtrar till o stängs av sjukt irriterande har provat olika laddare gjort en fabrikåterställning är det ett nytt batteri jag behöver elr ?

Permalänk
Medlem

Du måste lära dig sätta punkter när du skriver meningar.

OT: Enda lösningen jag kan komma är att prova annat batteri. Om det inte hjälper så är nog telefonen sönder.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

srry jag orkade inte. aja får väll köpa ett annat batteri o prova.

Permalänk

jag såg nyss att det va en liten bukla på batteriet. kan det va de som är felet ?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av nyponsoppa123:

jag såg nyss att det va en liten bukla på batteriet. kan det va de som är felet ?

Buckla? Kan bero på överhettning. Låter definitivt som att batteriet är problemet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

tackar. jag hoppas det bara är det som är problemet.

Permalänk
Medlem

gå in på tex. elgiganten och prova demotelefonernas batteri om s3 finns kvar.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.