Starta om Spotify för att kunna söka efter låtar (iPhone 6 IOS JB 8.1)

Permalänk
Medlem

Starta om Spotify för att kunna söka efter låtar (iPhone 6 IOS JB 8.1)

Hallå!

Tänkte höra om någon känner igen sig. Efter att Spotify varit igång men oanvänt i bakgrunden och jag tar upp det igen kan jag inte alltid söka. Står bara o tuggar tills jag får time out. Startar jag om Spotify så fungerar det utmärkt.

Utöver det så upplever jag även att appar är långsamma över wi-fi oavsett om det är på gymmet/jobbet eller hemma. Trots att får fina siffror via bredbandskollen(appen).

Vad tror ni? Kör 8.1 jailbreakat för tillfället och blir bökigt att uppgradera med tanke på alla cydia appar men om det löser problemet gör jag det gladligen.

Mvh Henke

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

jag kör android 4.4 eller något sånt på min note 2. du är inte den enda som har problem med spotify. mitt spotify börjar hacka när jag stänger av skärmen, kan ta lång tid att visa artisters sidor, söka efter låtar och sånt. sen vill inte heller spotify lyssna när jag säger till att jag vill lyssna på en annan låt och sånt. spotify har varit buggig en bra tid.... jag har till och med installerat om mobilen i hopp att det skulle hjälpa men det gjorde det inte....

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär