Söker 5 st medhjälpare till Destiny (1 uppdrag) Vault of glass

Permalänk
Medlem

Söker 5 st medhjälpare till Destiny (1 uppdrag) Vault of glass

Finns det möjligtvis 5 st vänliga personer som har lust att hjälpa mig imorgon söndag vid 12.00 på dagen med att klara detta uppdrag? Behöver klara det dels för ett nytt void vapen man tydligen ska få samt att jag varit fast på detta hur länge som helst.
Skriv gärna era PSN så kan vi väll hjälpas åt att klara av det.
Nickar själv Lefyrnish så adda gärna.

Hoppas jag kan få hjälp med detta. Kanske är ni fler som sitter i samma sits som mig?
Tacksam för er hjälp.
Mvh

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SSGS:

Finns det möjligtvis 5 st vänliga personer som har lust att hjälpa mig imorgon söndag vid 12.00 på dagen med att klara detta uppdrag? Behöver klara det dels för ett nytt void vapen man tydligen ska få samt att jag varit fast på detta hur länge som helst.
Skriv gärna era PSN så kan vi väll hjälpas åt att klara av det.
Nickar själv Lefyrnish så adda gärna.

Hoppas jag kan få hjälp med detta. Kanske är ni fler som sitter i samma sits som mig?
Tacksam för er hjälp.
Mvh

Hoppas det gick bra för dig, tyvärr måste man ha rätt mycket tur för att få några godsaker alls. Jag har haft skaplig tur ändå trots 7st rundor med ingenting annat än en shader......

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kl 12:00? Då jobbar eller studerar ärliga personer min bästa herr SSGS.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Kl 12:00? Då jobbar eller studerar ärliga personer min bästa herr SSGS.

Även på söndagar?

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av husqvarnaff:

Även på söndagar?

Nej, det kan du ha rätt i

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Hoppas det gick bra för dig, tyvärr måste man ha rätt mycket tur för att få några godsaker alls. Jag har haft skaplig tur ändå trots 7st rundor med ingenting annat än en shader......

Nej det sket sig så in i. Jag får fixa klart min exotic bounty först sen så ska jag ge mig på den igen. En polare får ju legendary titt som tätt och en annan får skräp mer eller mindre hela tiden.
Sugen på att köra ett game nån dag? Du kan väll adda Lefyrnish.
Ha det fint

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Kl 12:00? Då jobbar eller studerar ärliga personer min bästa herr SSGS.

Är väll "ärlig" när man är opererad för 1 vecka sedan i knät;)

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk

Lite sent men jag raidar rätt mycket, spelar rätt ofta överlag så adda mig på psn så är det bara att skicka invite om du behöver hjälp med nåt, nickar Watoosh

Visa signatur

Vän av ordning.