Troligtvis bästa (student)abonnemanget 2015

Permalänk
Medlem

Troligtvis bästa (student)abonnemanget 2015

Sprang på det här studenterbjudandet idag (verkar bara gälla den här veckan fram till 29/3):
Obegränsade samtal/SMS/MMS
10 GB Data
100:-/mån

https://vimla.se/bestall/studentkampanj

Känns som en riktad variant av 3:s och Tele2:s kampanj som gick våren 2012 och jag är osäker på om man kommer hitta något bättre under 2015.
You're welcome!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CatchMe:

Sprang på det här studenterbjudandet idag (verkar bara gälla den här veckan fram till 29/3):
Obegränsade samtal/SMS/MMS
10 GB Data
100:-/mån

https://vimla.se/bestall/studentkampanj

Känns som en riktad variant av 3:s och Tele2:s kampanj som gick våren 2012 och jag är osäker på om man kommer hitta något bättre under 2015.
You're welcome!

Fungerar inte riktigt längre. Får uppe detta när jag går in på länken:
Ange kod:
Skicka ett foto på dig själv och flyern från den begränsade studentkampanjen som gäller under veckan till hej@vimla.se. Då får du en kod i retur som du anger här.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Fungerar inte riktigt längre. Får uppe detta när jag går in på länken:
Ange kod:
Skicka ett foto på dig själv och flyern från den begränsade studentkampanjen som gäller under veckan till hej@vimla.se. Då får du en kod i retur som du anger här.

Verkar ändrats till en begränsad kampanj, mod kan stänga ner tråden.

Permalänk
Medlem

Lät för bra för att vara sant.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Moderator
Moderator

På efterfrågan och eftersom det är utspelat: *Tråd låst.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.