Permalänk
Medlem

Mobil med dubbla sim

Hej.
Efter ett år med pausat abonnemang hemma i sverige är det nu tillbaka i drift. Därför söker jag nu efter en kvalitetstelefon med dubbla sim till bra priser.
Har i stort sett bara kollat runt lite på nätet och det jag kommit fram till är att eventuellt testa en lenovo, då vissa modeller verkar vara rätt sjyssta för ett bra pris.

Men min kunskap är inte som den kanske borde vara. Av den anledningen söker jag nu hjälp här.
Dela med er av förslag, åsikter, tankar, recensioner om telefonen eller liknande.

Tack på förhand, glad påsk.
Krillear

(Ny på forumet så om något är fel, let me know)

Permalänk
Medlem

Polarn har en HTC One M8 Dual SIM 16GB

Och han är skitnöjd!
Har rekommenderat denna telefon till flera vänner som letar dubbel-sim.
Dock väldigt dyr.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2719293

Permalänk
Medlem

Moto E 2015. 3g varianten har dubbla sim.

Visa signatur

Jag är ingen AMD, Intel eller Nvidia fanboy! Vid köpråd rekommenderar jag det som är mest prisvärt vid tillfället!

NZXT H440 | i7 5820K @ 3,8 GHz | EVGA GTX 980 SC | Crucial 16GB DDR4

EVGA G2 750W | MSI X99S SLI Plus | NZXT Kraken X41 | 256GB Samsung 850 Pro

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av krillear:

Hej.
Efter ett år med pausat abonnemang hemma i sverige är det nu tillbaka i drift. Därför söker jag nu efter en kvalitetstelefon med dubbla sim till bra priser.
Har i stort sett bara kollat runt lite på nätet och det jag kommit fram till är att eventuellt testa en lenovo, då vissa modeller verkar vara rätt sjyssta för ett bra pris.

Motorola Moto G 2nd Gen är en pekmobil med dubbla SIM-kort. Finns bl.a. på NetOnNet för 1790. Mycket mobil för pengarna.
http://www.netonnet.se/sub/telefon/mobiltelefon/varumarke/mot...

Vill du ha en knappmobil med betydligt bättre mottagning och standbytid, så finns bl.a. Nokia 301.2 och Nokia 515.2
Dessa sälj dock inte i Sverige, tyvärr. De är moderna bra mobiler.

Permalänk
Medlem

Kolla in Asus ZenFone 5 eller 6'an, går att få med 4G och 16gb. Se upp för kopior. Är Intelmärket på baksidan ditklistrat så är det kopia..garanterat.