Alla tillbehör är inte med i paketet!! =( Gäller Fractal Design Kelvin S36 360mm

Permalänk
Medlem

Alla tillbehör är inte med i paketet!! =( Gäller Fractal Design Kelvin S36 360mm

Hejsan inet!

Fick hem mina produkter idag från er och till min förvånad så fanns inte alla tillbehören med i Fractal Design Kelvin S36 360mm paketet!

Mitt i bygget då kylaren skulle monteras så märkte jag av att dom långa fläktskruvarna fattades samt PWM splitter kabeln inte fanns med dock så märkte jag av kabeln när jag var inne på deras hemsida!

Hur löser vi detta enklast? Bygget väntar bara på att få kylaren monterad

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem

Enskilda ärenden ska inte tas upp i forumet. Kontakta kundtjänst.

/forumpolisen

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Enskilda ärenden ska inte tas upp i forumet. Kontakta kundtjänst.

/forumpolisen

Jaha där ser man, då ber jag om ursäkt och tackar för informationen

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Inet
Skrivet av EddAa:

Hejsan inet!

Fick hem mina produkter idag från er och till min förvånad så fanns inte alla tillbehören med i Fractal Design Kelvin S36 360mm paketet!

Mitt i bygget då kylaren skulle monteras så märkte jag av att dom långa fläktskruvarna fattades samt PWM splitter kabeln inte fanns med dock så märkte jag av kabeln när jag var inne på deras hemsida!

Hur löser vi detta enklast? Bygget väntar bara på att få kylaren monterad

Kontakta oss direkt på info@inet.se / 031-652700 så ska vi hjälpa dig!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram