Permalänk

Nya legendary gems?

Fick 3 nya legendary gems igår som jag aldrig sett tidigare. Är det någon som vet om det är fler nya grejor som lanserats i helgen?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Fick 3 nya legendary gems igår som jag aldrig sett tidigare. Är det någon som vet om det är fler nya grejor som lanserats i helgen?

Du fick de som lanserades för season 2, eftersom season 2 slutade i söndags kväll.

Borde vara dessa, right?
Gem of Ease
Molten Wildebeests Gizzard
Esoteric Alteration

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Skrivet av CCWarlock:

Du fick de som lanserades för season 2, eftersom season 2 slutade i söndags kväll.

Borde vara dessa, right?
Gem of Ease
Molten Wildebeests Gizzard
Esoteric Alteration

Precis de jag fick. Var det enda som kom oss andra till nytta efter Season 2 avslutats?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Precis de jag fick. Var det enda som kom oss andra till nytta efter Season 2 avslutats?

Lite class specific items också. Bälte som slänger bombardment till Crusader. Båge (?) till DH..

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Precis de jag fick. Var det enda som kom oss andra till nytta efter Season 2 avslutats?

Nytt bälte till barb. lite smått och gått, man ska alltid spela seasons tycker jag.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"