Permalänk

vart köper man vattenkylning?

Tja, är på gång med att köpa min första vattenkylnings-setup.
Men vilken handlare är bäst?
Komplett har ju inte så stort utbud, men jag har sneglat på det här kittet https://www.komplett.se/ekwb-ek-kit-x360-cpu-water-cooling-ki... Det värkar väl okej, men ganska dyrt?
Coolingstuff.se har jag hört mycket gott om, men alla dom posterna har varit gamla och nu värkar allt vara beställningsvara med lång leveranstid.

Tips på andra sidor? eller affärer i stockholm.
Tack på förhand

Permalänk

Är du endast intresserad av svenska sidor? Inet.se har ett visst utbud. Annars är coolingstuf.se en bra sida. Har du någon koll på vad du ska ha och vad du behöver?

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

Coolerkit.se har allt du behöver super bra support med

Danskt företag men leverans till Sverige går på en dag och frakten är densamma.

Permalänk
Medlem

Aquatuning rekommenderas (dock har de inga EK-produkter)

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Skrivet av JeagerMeisterSWE:

Är du endast intresserad av svenska sidor? Inet.se har ett visst utbud. Annars är coolingstuf.se en bra sida. Har du någon koll på vad du ska ha och vad du behöver?

mjaå jag behöver väl cpu vattenblock, pump, tank, radiator och slangar osv. Hela paketet, förutom gpu block.

Tack för alla förslag och tips

Permalänk
Medlem
Skrivet av superfisk:

mjaå jag behöver väl cpu vattenblock, pump, tank, radiator och slangar osv. Hela paketet, förutom gpu block.

Tack för alla förslag och tips

http://www.ekwb.com/

Visa signatur

| Corsair Graphite Series 760T Arctic White | Corsair HX1200i | Gigabyte GA-AX370 Gaming K7 | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair Hydro H110i | Corsair Vengeance White LED 3200MHz 32GB | Asus Radeon RX Vega 64 Strix Gaming OC | Corsair ML140 Pro White LED (X5) | Asus BW-16D1HT (X2) | Samsung 960 Evo 500GB M.2 SSD | Samsung 850 Evo 1TB Sata SSD | Seagate Firecuda 2,5" 2TB Sata SSHD (X2) |