Söker företag för att skapa app - Göteborg

Permalänk
Mattecoach

Söker företag för att skapa app - Göteborg

Hej, hoppas tråden ligger rätt.

Jag har i några månaders tid hållit på med en app. Jag vet att det finns ett behov för appen, däremot har jag ingen aning om hur mycket pengar det handlar om. Tyvärr är mina kunskaper för att programmera själv minst sagt bristfälliga - jag kan få appen att fungera, men den är knappast snygg och troligtvis inte särskilt användarvänlig eller effektiv. Jag har insett att det är viktigt att appen inte bara fungerar, utan att det också är den är så bra som den kan bli.

Jag har därför sökt efter ett företag som kan hjälpa mig med appen. Jag inte har någon omsättning, då hela företaget ska vara baserat kring appen, så jag kan inte betala för arbetet med pengar. Jag har sett några företag som erbjuder sig att göra appen mot delägande i företaget, men tyvärr är inga av dessa företag baserade i Göteborg.

Så, det jag letar efter är helt enkelt ett företag som kan göra det jag beskriver. Jag har tänkt att appen ska finnas både för Android och Iphone, samt en hemsida och databas. Någon som kan ge mig ett tips?

Hittar jag inget företag i Göteborg så kommer jag helt enkelt anlita ett företag i Stockholm, men hade helst velat undvika resorna.