Gubbhalva söker spelkompisar, CS:GO, HotS, HS, GTA etc.

Permalänk
Medlem

Gubbhalva söker spelkompisar, CS:GO, HotS, HS, GTA etc.

Tjenare!

Gubbe (?) runt 30 år söker några fler kompisar att lira med, lite så där halvseriöst. Man är ju ingen mästare överlag direkt längre, men lirar för att det är roligt. Har några andra kompisar och på helgerna blir det gärna några öl och groggar medans vi sitter i Skype, spelar och har roligt tillsammans. Många skratt brukar det bli, vi försöker så klart spela så bra som möjligt med betoning på teamkänsla - skrattar hellre än skriker om någon råkar göra bort sig.

Hus, fru och mycket på jobbet gör att jag inte direkt spelar 24/7.

Spelar för närvarande CS:GO, Hearthstone och har nyss börjat testa lite Heroes of the Storm. Fick nyss ranken på CS, Silver 3, eller vad det nu heter? Så det är väl bra om du kanske inte är så där jättemycket elajtare än så

Har även BF4 och Advanced Warfare, men det är inget som spelas så mycket just nu. Vi i spelgänget är inte rädda för att testa nya spel, vi har ganska bred spelsmak Näst på tur står väl GTA V för PC!

Vi lirar gärna med "lite äldre folk", men det är inte så noga. Men du behöver kanske inte vara 14 år eller så.

Svara här i tråden eller släng iväg ett PM så hörs vi! Ha det!

/Henke

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk
Medlem

Hej, jag spelar lite BF4 med kompisar ibland, du får gärna joina vår myshörna
Sen kör dem rätt ofta Diablo 3 och jag kör även lite lol ilband men många är nära din ålder + - 5 år.
Jag är yngst är och 25 år, Själv har jag spelat cs tidigare på hyffsat hög nivå (eagle blev min maxrank) men lagt av nu då jag inte orkar köra rankat längre och public är bättre på andra spel tycker jag

Permalänk
Medlem

Gubbe? 30? Vad säger du människa Vi är ynglingar ännu och inget annat hehe

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Gubbe vid 30 alltså 😀 då räknas väl jag som fossil vid 48 😊såelade ofta på gubbklubbens server när source var på tapeten, vet inte om de har någon cs go server uppe längre, men det var skön gemenskap o mycket skratt med moget folk. Idag kan jag gå in och bli ägd på gruvans server..fast det är svårt att komma in på den servern eftersom den alltid är full och de som sponsrar har förtur.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Follow90:

Hej, jag spelar lite BF4 med kompisar ibland, du får gärna joina vår myshörna
Sen kör dem rätt ofta Diablo 3 och jag kör även lite lol ilband men många är nära din ålder + - 5 år.
Jag är yngst är och 25 år, Själv har jag spelat cs tidigare på hyffsat hög nivå (eagle blev min maxrank) men lagt av nu då jag inte orkar köra rankat längre och public är bättre på andra spel tycker jag

Nice, låter fint! Såg ditt PM, återkommer när jag kommer hem!

Skrivet av KTL:

Gubbe? 30? Vad säger du människa Vi är ynglingar ännu och inget annat hehe

Haha, ja sant förvisso, därav min halvmaskerade "gubbhalva" i ämnesraden

Dock så känner jag mig som en fossil efter att både ha blivit uppägd och utskälld av ryska 12-åringar på CS. Det är ett hårt liv därute på nätet idag. Annat var det när man lirade Quake 1 på modem!

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk
Medlem

Gubbe, nä nu jävlar

Är själv 34 men kör inte så mycket CS etc. Har dock BF4 som jag lirar ibland annar är det mest DCS, lite ArmA och lite sånt. Tycker som du att spel är bäst när man kan sitta å dricka en pilsner och bara tjöta.

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Låter onekligen intressant! Så snart man får hem grafikkortet blir det lir och då gärna GTA V! Skickar PM

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk

Jag är 17 bast men är ganska mogen. Jag kan gärna vara med på lite CS. Jag är förnuvarande i Silver rank som dig. Är inte blyg heller så jag pratar gärna på Skype medans vi lirar. Adda mig på Steam om det låter intressant. Melinho136

Permalänk
Medlem

Jag är 40 snart men jävligt omogen, kanske skulle funka också? Spelar Bara CS

Permalänk
Medlem

Fin respons gubbar!

Åldern uppåt och neråt är inte så jäkla noga. Så länge man kan skrika könsord på ett trevligt sätt samt är en smula gubbig i sinnet så passar det mig bra.

Ni hittar mig på Steam:
http://steamcommunity.com/id/raghank

Eller Battlenet:
Hank#2796

Eller för den delen Skype:
raghank1

Så jäkla många kontaktvägar... Tacka vet jag det one and only ICQ!

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk
Medlem

la till dig på steam, 20år är jag, lirar mer än gärna gta v med ett gäng svenskar när online är stabilt

Permalänk
Medlem
Skrivet av tsarraz:

Jag är 40 snart men jävligt omogen, kanske skulle funka också? Spelar Bara CS

Helt OT men ditt inlägg fick mej att gapflabba

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Här har du ett gött gäng att lira med! http://www.dadsarmy.se/ Inte speciellt några Blizzard spel men CSGO delen påväg igång nu snart. Men mycker Arma och BF är det

Visa signatur

How do you know if a person playing Diablo on Hardcore? They will tell you!

Permalänk
Medlem

Vi i oldgents är ju precis vad du söker tror jag..

www.oldgents.se

Stor (100+) community som spelar allt.

Visa signatur

Laddar upp lite spelvideos på Youtube
Livestreamar ibland på Twitch

Permalänk
Medlem

För GTA V kan jag rekommendera vår svenska crew. Redan ett par spelare för PC och en väl fungerande crew i övrigt.

Vår hemsida: http://crewleader.wix.com/swedish-soldiers

STEAM: http://steamcommunity.com/groups/swesoldiers

Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/crew/swedish_soldiers

Permalänk
Medlem

Hej, jag lade till dig på battlenet. Lirar en de HOTS och det hade varit roligt att lira med några fler trevliga personer och inte enbart 14 åriga ryska ungar.

Är ungefär i samma sits som dig, så lirar inte 24/7 eller super seriöst (även om jag gillar att vinna ), utan mer när jag har lite tid osv.

Permalänk
Medlem

Lagt till dig på steam!

Gubbe på dryga 30 här, också nyss rankad (igår, Silver Elite Master och idag GN1 av någon udda anledning) i CS:GO.

Jag spelar för att det är kul men vill såklart vinna.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Har fått lite trevliga kontakter, tack för det!

Är det någon som vill lira lite CS ikväll och imorgon så är det bara att höra av sig! Har nått den nobla ranken "Silver Master Elite" nu, eller vad den heter

Visa signatur

Intel i5 4690k, MSI GTX 970, 16GB DDR3, 2x250GB SSD, EVGA 750 W, Fractal Design R4, Win 10, General Lös

Permalänk

Gammal tråd, men testar, öppensinnad 41-årig gubbe som nöjesspelar. På en skala 1-5 är min nivå kanske 2? 🤔Men spelar i stort sett endast Far Cry, Uncharted osv o liknande spel. Har testat de populära multiplayer spelen men de liksom faller mig inte i smaken, allt blir för "trist" o sen att det bara är massor skitduktiga spelare som bara springer runt och dödar alla samma sekund som man respawnat.. Vad är vitsen med det? Snacka om att de kastar bort sin tid.. Blivit lite "anti" dessa spel efter man testat. Är inte meningen med multiplayer att ha kul tillsammans? Well well.. har både PC och PS4. Finns på Discord. Kanske ska tillägga att jag är gay och lever i ett monogamt stabilt förhållande sen typ 15 år så det är avklarat. Pm:a vid intresse 🫡