Stor ökning av mobilsurfhastigheten i Sverige

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

4G är endast data, det går inte att ringa via 4G näten, det kräver i så fall nån form av iptelefoni så att det blir datatrafik.

det va i princip det jag menade. borde göra att man kan ringa via 4G, antingen via IPtelefoni och/eller (om det går) göra så att man kan ringa vanligt

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

ringer man till säljarna så brukar priserna kunna pressas, de verkar ha rätt bra marginal att sänka med..

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonatanR:

det va i princip det jag menade. borde göra att man kan ringa via 4G, antingen via IPtelefoni och/eller (om det går) göra så att man kan ringa vanligt

Skype, hangouts, viber, ts etc etc.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Skype, hangouts, viber, ts etc etc.

Farmor och farfar bör kunna ringa de med

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonatanR:

Farmor och farfar bör kunna ringa de med

Kör man betalskype får man väl ett nummer?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."