Tt Esports Ventus X är spelmus för svettiga handflator

Permalänk
Medlem

Den här musen hade passat mig som handen i handsken när man sitter och spelar och druckit alldeles för många koppar kaffe!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Undra om den går att öppna enkelt? ser ut att kunna samla en del damm.

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem

Skvalp, skvalp. All svett hamnar i musen istället

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Aldrig i livet att jag tänker byta bort en blöt och hal mus!

Permalänk
Medlem

Rövfläkt är nog en större fördel för riktigt inbitna gamers.

Visa signatur

Jag gillar hårdvara.
Jag gillar spel.
Jag gillar teknik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jH0Ni:

När kommer skrivbordsstolar för svettiga rövar?

Tack. Du gjorde min dag.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koyaanis:

Jag är en av dom där personerna som blir kall om händerna när jag lirar. Vart är min värmemus!?

Själv kan jag bli kall samt ha handsvett samtidigt. Va fan ska jag ha för mus?

Permalänk
Testpilot
Skrivet av snachel:

Kommer ihåg den här snart 15 år gamla modden från metku:

http://metku.net/index.html?path=mods/rottaflekti/index_eng

Ja den tänkte jag på med, minns att jag gjorde en egen fläktmus efter att ha sett den på metku men jag har för mig att den var rätt kass då jag använde en 12V-fläkt och att man i PS/2-kontakten bara har tillgång till 5V så den snurrade inte speciellt snabbt.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Skrivet av AMD-FX:

Skvalp, skvalp. All svett hamnar i musen istället

Att man blir lite fuktig om handen kan jag tänka mig folk som blir, men du menar att du blir helt dyblöt?
Sitter du med handservetter vid datorn idag eller vrider du ur musmattan när du är klar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koyaanis:

Jag är en av dom där personerna som blir kall om händerna när jag lirar. Vart är min värmemus!?

Här har du lösningen! Eller två olika då..

Mus med värme

"kudde" man stoppar in hand och mus i som värmer, rätt mysigt faktiskt

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

jag trodde det var ett sent aprilskämt

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Berling:

Rövfläkt är nog en större fördel för riktigt inbitna gamers.

Kanske inget för inbitna kvinnliga gamers direkt. (Ja det finns flera, men det visste ni väl redan)

Varför får ni lista ut själv

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koyaanis:

Jag är en av dom där personerna som blir kall om händerna när jag lirar. Vart är min värmemus!?

Skrivet av milo_:

Lider av samma problem. Riktigt jobbigt i precisionsspel där jag helt tappar kontrollen över musen, önskar det fanns en mus som värmde jag med.

Det finns/fanns faktiskt en sådan mus. Var ett svenskt företag som hade ett patent pending för det också. Musen var simpel, tänk dig vanliga HP eller DELL standard möss med ett element under handen. Köpte musen för kanske 9-10 år sedan och gav sedan den till min pappa, han använder fortfarande den.
Har försökt googla efter den men hittar inget, kommer dock inte ihåg namnet på den just nu.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikken:

Det finns/fanns faktiskt en sådan mus. Var ett svenskt företag som hade ett patent pending för det också. Musen var simpel, tänk dig vanliga HP eller DELL standard möss med ett element under handen. Köpte musen för kanske 9-10 år sedan och gav sedan den till min pappa, han använder fortfarande den.
Har försökt googla efter den men hittar inget, kommer dock inte ihåg namnet på den just nu.

Se mitt svar, finns länkad på eBay

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av headphone.ninja:

Själv kan jag bli kall samt ha handsvett samtidigt. Va fan ska jag ha för mus?

En varmluftsmus!

Visa signatur

💻 ROG Maximus XI Hero | i9 9900K | Corsair H115i | Samsung 960 PRO 512GB M.2 | Samsung 970 PRO 1TB M.2 | GTX 1080Ti FTW3 | Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz | EVGA Supernova G2 750W
📺 Dell Alienware AW2723DF 1440p 280 Hz | Acer XB271HU 1440p 165Hz
🎧 Schiit stack: Magni 3+ AMP | Modi 3 DAC | Sennheiser HD600 | HD800

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewild:

Skaffa en brud så ska du se att de ordnar upp sig!

Skickades från m.sweclockers.com

Den är full med sand.