Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Det var meningen att jag skulle byta ut min cinema mot asus 4k som jag köpte men så blev det inte. Jag är galet nöjd med min cinema och skulle egentligen vilja ha 3st totalt bredvid varandra. Men dom säljs för runt 6k beg och det får man fina grejer för i dagens läge

Jaa ducky är jävligt fina, speciellt när dom är gjord av full alu som year of the horse edition. O vita caps till den så passar det grymt bra med appels design.

Men tyvärr så förstör 4k skärmen stilen på min setup så ja, får se hur jag gör med den hehe.

Jaså? hoppas att jag slipper det. Är jävligt nöjd med min.. Men när började det att komma för dig? Färgerna dör ju på alla skärmar efter ett tag så. Lite surt dock när 30" tummaren kostade 18k hehe

Jag köpte min beg. den är från 2008. började komma ungefär början på förra året. Så 5-6år senare då Får se om jag hittar någon ersättare, eller om det kommer någon ny skärm på marknaden i full ALU och ljus färg. De är bara för jäkla snygga på skrivbordet.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm