Sökes 4 spelare till Heroes of Newerth

Permalänk
Medlem

Sökes 4 spelare till Heroes of Newerth

Hallå där!
Trött på SoloQ, en stor del till varför jag dragit ner på mitt HoNspelande väldigt mycket.

Så söker då 4 sköna personer att lira med. Min toprating SoloQ är 1873 med 63% winratio efter cirka 400 matcher. Dock har jag nu åkt ner till 1830 med 56% winratio. Spelar huvudsakligen Mid eller jungel, dock gillar jag rotation!

Ni får vara vilken MMR som helst, bara ni minst 1600! Inget whine, ni kan ta och ge konstruktiv kritik. Ni ger inte upp för lätt.
Är ni intresserade så är de bara att skriva här vilken roll och mmr ni är.

Visa signatur

10700K | NVIDIA RTX 3080

Permalänk
Medlem

Jag har lirat runt 20-30 matcher, kanske inte är intressant Är noob men tycker spelet är roligt!

Permalänk
Medlem

Om du vill ta steget över till Dota 2 är du varmt välkommen att lira med mig/oss

Permalänk

Alltid trevligt med lugna och sansade lagkamrater, då det är sällsynt i soloq. Min topp rating är 1860 och det var på ett konto där jag bara spelade devourer.

Nu ligger jag på 1600 rating för att jag inte är lika bra längre, för att jag spelar med kompisar och för att jag gillar att prova saker som ofta inte fungerar som tänkt.

Jag nickar "Imaginarydev" adda mig så kan vi köra några matcher.

Permalänk
Skrivet av stn1337:

Om du vill ta steget över till Dota 2 är du varmt välkommen att lira med mig/oss

Usch!

Devo`Z, omkring 1700 MMR. Är varken bra eller dålig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av rubberrocket:

Alltid trevligt med lugna och sansade lagkamrater, då det är sällsynt i soloq. Min topp rating är 1860 och det var på ett konto där jag bara spelade devourer.

Nu ligger jag på 1600 rating för att jag inte är lika bra längre, för att jag spelar med kompisar och för att jag gillar att prova saker som ofta inte fungerar som tänkt.

Jag nickar "Imaginarydev" adda mig så kan vi köra några matcher.

Skrivet av Kebabhyvlarn:

Usch!

Devo`Z, omkring 1700 MMR. Är varken bra eller dålig.

Addade er då det alltid är roligare att spela tillsammans med någon än soloQ Ingame-nick "MelinFTW"

Permalänk
Medlem

Addade er också. Spelade mycket för några år sedan, låg då runt 1750
Kör soloQ på "NoToez" ligger på 1630ish tror jag.
Kan lira vad som.

Permalänk

Om ni fortfarande lirar HoN så kan ni lägga till mig: SGranstrom
Kan köra alla roller men föredrar kort lane carry/jungel.
Ligger på 1680mmr.

Visa signatur

Snuttinuttan
CPU: Intel Core i5-4670k@4,5ghz GPU: MSI GTX 760@Stock
RAM: 12GB Okänt märke 1333mhz 9-9-9-24 PSU: OCZ-ZS 550
MOBO: ASRock z87m-pro4 CASE: Cooler Master CM690