Kopiera Facebook-vänner till kontaktlistan i iPhone

Permalänk
Medlem

Kopiera Facebook-vänner till kontaktlistan i iPhone

Jag skulle vilja kopiera över alla mina Facebook-vänner till kontaktlistan i min iPhone, alltså att varje Facebook-vän blir en kontakt i Contacts-appen. Finns det någon som har en lösning på det här?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Tack för tipset. Jag har redan testat det där och den får inte med alla kontakter utan bara några stycken.

Permalänk
Medlem

Dubbellkolla så facebook är med bland grupperna i kontakt-applikationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av asske:

Tack för tipset. Jag har redan testat det där och den får inte med alla kontakter utan bara några stycken.

Ser du om det råkar vara så att dom kontakterna som du inte får med är dom som har valt att ha sina telefonnummer och annat privat?

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T