Minneskort till Samsung Tab S? Tips/Rek.

Permalänk

Minneskort till Samsung Tab S? Tips/Rek.

Hej!

Jag har försökt att läsa mig till vad som är det bästa och mest prisvärda minneskortet till Samsung Tab S
men jag fattar inte riktigt skillnaden på alla olika micro sd:n.
Nu är det så att jag vill ha den där max GB:n för Tab S på 128 GB så jag har plats för filmer och serier när jag åker tåg.
Vad ska jag välja? Beror det på vad jag använder tabletten till? Vad är ett skäligt pris? Har ni några tips/rekommendationer?
Var är bästa stället att köpa?

MVH

Anna

Permalänk
Medlem

Kanske köpa en via Dustin (799kr)?

Jag gjorde en snabb sökning på prisjakt, dem föreslog däremot andra butiker som datagrottan, liontech och såna namn man aldrig hört förr så det är ett eget val du gör där. Men jag lägger gärna en extra hundring på att få grejer snabbt och från dem jag köpt från tidigare.
Jag skulle rekommendera oavsett att du skaffar ett "klass 10"-kort då de är snabbast.

Sökningen jag gjorde hittar du här: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?m=s218867065&o=produkt_pr...

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Skrivet av freddyfresh:

Kanske köpa en via Dustin (799kr)?

Jag gjorde en snabb sökning på prisjakt, dem föreslog däremot andra butiker som datagrottan, liontech och såna namn man aldrig hört förr så det är ett eget val du gör där. Men jag lägger gärna en extra hundring på att få grejer snabbt och från dem jag köpt från tidigare.
Jag skulle rekommendera oavsett att du skaffar ett "klass 10"-kort då de är snabbast.

Sökningen jag gjorde hittar du här: http://www.prisjakt.nu/kategori.php?m=s218867065&o=produkt_pr...

Hej!

Tack för svar Jag gjorde faktiskt en prisjaktssökning men det är så svårt att förstå vad som är vad när man inte kan så mycket om ämnet.
Nu vet jag iaf att jag ska köpa klass 10 och jag har hittat ett kort jag kan köpa imorn, i hemstaden, för 40kr mer än på Dustin. Så det blir en bra deal och det är ett klass 10 kort.

Tack jättemycket!!