Permalänk
Medlem

U2 album på iphone

Hej.
Nu blir jag rätt irriterad. Skulle lägga in lite musik för resan till en polare och såg då att jag hade U2 låtar, ett fullt album på telefonen. Hur i allsin dar får jag bort dessa? Jag har tittat runt lite på google men itunes ger mig huvudvärk. tar en halvtimma innan jag förstår hur man lägger in och tar bort gammal musik.

Grejen är den att jag inte hittar något med U2 inne på itunes, och man kan ju inte ta bort låtar inne på telefonen utan itunes.

Denna iphone 4 fick jag av morsans sambo då min förra hade en dålig hemknapp, fick trycka till 1000 för att det skulle reagera. Så telefonen var tom när jag fick den.

Tacksam för hjälp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lynx:

Hej.
Nu blir jag rätt irriterad. Skulle lägga in lite musik för resan till en polare och såg då att jag hade U2 låtar, ett fullt album på telefonen. Hur i allsin dar får jag bort dessa? Jag har tittat runt lite på google men itunes ger mig huvudvärk. tar en halvtimma innan jag förstår hur man lägger in och tar bort gammal musik.

Grejen är den att jag inte hittar något med U2 inne på itunes, och man kan ju inte ta bort låtar inne på telefonen utan itunes.

Denna iphone 4 fick jag av morsans sambo då min förra hade en dålig hemknapp, fick trycka till 1000 för att det skulle reagera. Så telefonen var tom när jag fick den.

Tacksam för hjälp.

Jag såg också att jag hade det på min nya iphone 5c, står att man "köpt" dem så antar att de är något det bjudit på. Hur man får bort dem har jag ingen aning om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lynx:

Hej.
Nu blir jag rätt irriterad. Skulle lägga in lite musik för resan till en polare och såg då att jag hade U2 låtar, ett fullt album på telefonen. Hur i allsin dar får jag bort dessa? Jag har tittat runt lite på google men itunes ger mig huvudvärk. tar en halvtimma innan jag förstår hur man lägger in och tar bort gammal musik.

Grejen är den att jag inte hittar något med U2 inne på itunes, och man kan ju inte ta bort låtar inne på telefonen utan itunes.

Denna iphone 4 fick jag av morsans sambo då min förra hade en dålig hemknapp, fick trycka till 1000 för att det skulle reagera. Så telefonen var tom när jag fick den.

Tacksam för hjälp.

Sökte detta på Google: u2 album iphone och den andra länken var detta:
http://macworld.idg.se/2.1038/1.582890/apple-hjalper-dig-att-...
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2794347/oops-m...
Tacka mig senare

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Det går inte att koppla till dator och få upp telefonen som en lagringsenhet ??

Permalänk
Medlem

Det finns en supportartikel där Apple beskriver hur du kan ta bort albumet från ditt konto: https://support.apple.com/en-us/HT201396

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

Det finns en supportartikel där Apple beskriver hur du kan ta bort albumet från ditt konto: https://support.apple.com/en-us/HT201396

Jag har följt det och skrivit in min apple id m.m men finns fortfarande på telefonen. Antar att U2 låtarna/albumet måste vara ens synligt i itunes för att plocka bort det ifrån telefonen?

Ska kolla igenom Jnsson länkar när jag kommer till en dator.

Tack för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Jag såg också att jag hade det på min nya iphone 5c, står att man "köpt" dem så antar att de är något det bjudit på. Hur man får bort dem har jag ingen aning om.

Ja det är något gratis album apple har köpt eller något liknande, så gratis för alla. Men de ska ge fan i att slänga in det på min telefon utan att fråga om jag vill ha skiten. Hade det vart rammsteins senaste album så hade jag tackat och varit nöjd.

Vill bara få bort oväsendet. Söker jag på U2 i itunes med telefonen inkopplad så hittar den ingenting, men mina rammstein låtar ligger där..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det verkar som att du måste lyssna på dem för att ladda ner dem först.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Det går inte att koppla till dator och få upp telefonen som en lagringsenhet ??

Nej. Fungerar inte så på en iphone utan det är bara foton som syns om du bara kopplar in den.

Visa signatur

Jag är ingen AMD, Intel eller Nvidia fanboy! Vid köpråd rekommenderar jag det som är mest prisvärt vid tillfället!

NZXT H440 | i7 5820K @ 3,8 GHz | EVGA GTX 980 SC | Crucial 16GB DDR4

EVGA G2 750W | MSI X99S SLI Plus | NZXT Kraken X41 | 256GB Samsung 850 Pro

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjasih:

Nej. Fungerar inte så på en iphone utan det är bara foton som syns om du bara kopplar in den.

Om du visar dolda filer o mappar så kanske det funkar, funkade iaf på ipod