Jailbreakad iPad 2, Airplay?

Permalänk
Medlem

Jailbreakad iPad 2, Airplay?

Hej alla!
Jag har en jailbreakad iPad 2 och undrar om det finns något jag kan göra för att köra Airplay från den?

Hoppas på svar.
Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highwell:

Hej alla!
Jag har en jailbreakad iPad 2 och undrar om det finns något jag kan göra för att köra Airplay från den?

Hoppas på svar.
Tack

Vad menar du mer exakt? AirPlay fungerar väl mer eller mindre på alla Apples enheter - eller är jag ute och cyklar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddan:

Vad menar du mer exakt? AirPlay fungerar väl mer eller mindre på alla Apples enheter - eller är jag ute och cyklar?

Alternativet finns inte på 2:an. Efter denna modell kom det nog, har jag för mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highwell:

Alternativet finns inte på 2:an. Efter denna modell kom det nog, har jag för mig!

Ska väl inte vara några problem (?) Inte airdrop du menar?

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highwell:

Alternativet finns inte på 2:an. Efter denna modell kom det nog, har jag för mig!

Det ska finnas på iPad 2, se citat:

Citat:

AirPlay kräver en iOS-enhet med iOS 4.3 eller senare, en Mac med iTunes 10.2 eller senare eller en Apple TV (andra generationen eller senare). En del funktioner kräver den senaste mjukvaran.
P2P-AirPlay kräver en Mac (2012 eller senare) med OS X 10.10 eller en iOS-enhet (2012 eller senare) med iOS 8 och en tredje generationen Rev. A Apple TV (modell A1469) med Apple TV-mjukvaran 7.0.
Skärmdubblering fungerar med iPhone 4s eller senare, iPad 2 eller senare, iPad mini, iPod touch (femte generationen) och iMac (mitten av 2011 eller nyare), Mac mini (mitten av 2011 eller nyare), MacBook Air (mitten av 2011 eller nyare), MacBook Pro (tidigt 2011 eller nyare) och Mac Pro (sent 2013) med OS X Mountain Lion eller senare.
Dubbla skärmar fungerar med iPhone 4s eller senare, iPad 2 eller senare, iPad mini och iPod touch (femte generationen).

Källa: https://www.apple.com/se/airplay/

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig