Permalänk
Medlem

Tips på pc kontroll

Hej jag tänkte kanske köpa en pc kontroll vet någon nån Bra man kanske kan köpa kah har ingen aning om vad man ska leta efter.

Permalänk
Medlem

Jag har ett ps4

Permalänk
Medlem

Vad menar du? Vill du koppla tangenbord/mus till ditt PS4?

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk

En handkontroll till PC menar du? Köp en trådlös Xbox 360 kontroll för PC, Billig och skön handkontroll.

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/133291-m...

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk

köp en xbox one pc handkontroll från cdon

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk

Xbox 360 kontrollen är slapp, den funkar direkt, och de flesta spel visar xbox knapparna istället för tangenter när man har kontrollen ikopplad. finns paket där man får med trådlösa dongeln, bara att koppla in i datorn.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem

PS4 kontroller med ds4windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av sistergodiva:

Xbox 360 kontrollen är slapp, den funkar direkt, och de flesta spel visar xbox knapparna istället för tangenter när man har kontrollen ikopplad. finns paket där man får med trådlösa dongeln, bara att koppla in i datorn.

Jag ska använda den mest till Mortal combat X

Permalänk
Skrivet av WiKaChKr:

Jag ska använda den mest till Mortal combat X

Då bör du definitivt undvika 360-kontrollen. Det är en utmärkt kontroll och det självklara valet i de flesta fall, men när styrkorset måste användas är typ alla andra kontroller ett bättre alternativ. Du kan ju köra med din PS4-kontroll eller skaffa en Xbox One-kontroll.

Permalänk

Om du bara ska köra fightingspel är ju en sticka optimalt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Moderkort: ASUS Z97-A ATX | CPU: i5 4690K | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | GPU: Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming | Nät: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengance LP 1600Mhz 2x4GB | SSD: Samsung EVO 850 250GB

Permalänk
Medlem

PS4-kontrollen fungerar väl till Windows.

Permalänk
Medlem

Ps4 kontroll till dator

hej jag har kopplat in min ps4 kontroll till datorn men hur använder jag den? Hur får jag den att funka?när jag rör den händer ingenting.

Permalänk
Inaktiv

Prova googla med logiska ordval. Tex ps4 controller PC.

Jag tycker det är förbannat tråkigt att folk ställer frågor som kan besvaras otroligt fort på egen hand.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Prova googla med logiska ordval. Tex ps4 controller PC.

Jag tycker det är förbannat tråkigt att folk ställer frågor som kan besvaras otroligt fort på egen hand.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller helt med, går fortare att hitta sådan information själv än att vänta på svar, misstänker det rör sig om lättja i många fall och jag förstår absolut inte varför det konstant kommer trådar med frågor som tar en minut att få svar på på egen hand.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Kan man använda ps4 kontroll till Mortal kombat på pc

hej jag undrar om man kan använda en ps4 kontroll till Mortal kombat X på datorn? Jag har kopplat in kontrollen och allting men undrar om det går? Vet ni några andra spel det går att köra med kontrollen på?

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade och låsta enligt §3.3*

Trots otaliga tillsägelser och låsta trådar fortsätter du att ignorera §3.3. Vänligen respektera forumreglerna.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...