Permalänk
Medlem

OnePlus One. Säljvärde?

Hej! Har nu en OPO i "nytt" skick och alla tillbehör. Har även det riktiga Bamboo Swapcover, ett flipcover, extra uppsättning av 9H Skyddsglas och ett vanligt skal för baksidan.

Vad bör jag kunna få ut av denna telefon? Bamboo skalet bör ju höja värdet eftersom det inte var alla som fick Invite till att köpa den.

MvH Zyzlite

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyzlite:

Hej! Har nu en OPO i "nytt" skick och alla tillbehör. Har även det riktiga Bamboo Swapcover, ett flipcover, extra uppsättning av 9H Skyddsglas och ett vanligt skal för baksidan.

Vad bör jag kunna få ut av denna telefon? Bamboo skalet bör ju höja värdet eftersom det inte var alla som fick Invite till att köpa den.

MvH Zyzlite

Pedantiskt skött, inga repor och återställd innan den säljs skulle jag max ge 1800 en begagnad One. Beror också på om när du köpte den, FI eller EI (före-, efter inbjudningssystemet). Kolla referenser genom att gå igenom ebay och tradera typ.
Skal är inget jag bryr mig om så det där är något köpare får avgöra vad värdet är. Jag skickar alltid med dem, känns bättre än att slänga dem efter att jag sålt telefonen.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddyfresh:

Pedantiskt skött, inga repor och återställd innan den säljs skulle jag max ge 1800 en begagnad One. Beror också på om när du köpte den, FI eller EI (före-, efter inbjudningssystemet). Kolla referenser genom att gå igenom ebay och tradera typ.
Skal är inget jag bryr mig om så det där är något köpare får avgöra vad värdet är. Jag skickar alltid med dem, känns bättre än att slänga dem efter att jag sålt telefonen.

Är köpt precis i början av invite systemet

§9
Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad enligt §9*

Citat:

§ 9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av freddyfresh:

Beror också på om när du köpte den, FI eller EI (före-, efter inbjudningssystemet).

Varför det?

Och varför skriva två förkortningar om du ändå måste förklara dem?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd

Mellan 2 till 2,5k skulle jag säga

Visa signatur

CHASSI: CUSTOM OBSIDIAN 900D CPU: i7 5930K @ 4.5GHz MB: GIGABYTE X99 G7 WIFI RAM: CRUCIAL DDR4 @ 2666MHZ 16GB SSD: ADATA SPD PRO 128GB ,SPD PRO 256GB HD: SEAGATE 2TB ,WD 3TB GREEN GPU: gt210 1gb PSU: EVGA SUPERNOVA G2 1300W SKÄRM: ASUS PB287Q 4K VATTENKYLNING: CUSTOMLOOP 2X 480RAD,240RAD
https://www.youtube.com/watch?v=debByyBcG3A]

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddyfresh:

FI eller EI (före-, efter inbjudningssystemet)

Vad spelar detta för roll?

Edit: Ninja.

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem
Skrivet av Casper:

Vad spelar detta för roll?

Edit: Ninja.

Priset på One ändrades.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk
Medlem

Skulle nog max ge 2k.

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddyfresh:

Priset på One ändrades.

...och? Är det olika revisioner, eller liknande? Annars ser jag inte varför andrahandsvärdet skulle förändras, samma telefon? Det spelar väl ingen roll för vilket pris han köpt den?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Det står inte cyamogen på de nyare.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Tror inte man kan räkna med att smartphones har något samlarvärde. Men man vet ju aldrig

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av freddyfresh:

Priset på One ändrades.

Hur skulle det på något sätt ändra dagens värde?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

2000 max.