Saitek Pro Flight X-55 Rhino och diverse spel?

Permalänk

Saitek Pro Flight X-55 Rhino och diverse spel?

Ahoy!
Tankte fraga har innan jag inhandlar lite nytt battlegear. Har nagon testat detta med GTA, Battlefield eller andra spelar dar man flyger osv? Och hur bra fungerar denna utrustning nar det kommer till kritan? Det ar ju en hel del peningar sa battre att fraga runt hur det ar innan bestammer sig att spendera
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00HHAIY72/ref=s9_simh_gw_...

Permalänk
Medlem

Svinbökigt att få en joystick att fungera i GTA. Du måste fippla med massa program och lägga in filer i spelfoldern, vilket kanske leder till att du blir bannad av Rockstar.

Permalänk

Ohh juste pga deras nya Anti modder grejs usch.

Permalänk
Medlem

köp inte! Har haft 3 stycken totalt och alla hade olika fel. Är som ett lotteri och högsta vinst är en fungerande.

Permalänk

Om du vill flyga med joystick så kan du testa FSX, DCS, Prepar3d och warthunder simulator battles.
Joysticken som du föreslog är delvis byggd för fsx och fungerar klockrent till alla spel som jag har nämt. Jag har själv samma joystick och den har funkat hittills, fast har bara haft den i några månader.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X - ASUS Rog Strix B550-F Gaming - HyperX Fury DDR4 3600MHz 32GB - MSI Radeon RX 6700 XT 12GB MECH OC - EVGA 600W - Fractal Design Meshify C - och lite annat lullul