Gamla hellfire ringen

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022

Gamla hellfire ringen

Någon som vet hur man får tag i de gamla hellfire ringen nu?

Tänkte att man skulle ha den om man dör i HC och behöver boost. Man kan ju ha den i level 1.
Receptet verkar gå att köpa för maskinerna i act2. Men vet inte hur jag ska fixa nycklarna då de nya bara droppar.

Permalänk
Medlem

Så vitt jag vet kan du inte få tag på den gamla utan att använda ett konto som inte har ROS.
Men varför inte använda level 70 varianten? Den har ingen level req den heller, eller ville du försöka ha 2 ringar, en 60 och en 70? Rätt säker på att det inte skulle gå.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Tror det går att fixa den om man kör på en 60 gubbe, blir du 61 så går det dock inte längre och du får levela en ny, om du tänkte fixa den för att köra båda kan jag bespara dig tid och säga att du inte kan ha båda samtidigt.
DatModz testade det för inte så länge sen.

Rätt säker att alla Hellfire items går att använda på lvl 1?

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sushifrukt:

Rätt säker att alla Hellfire items går att använda på lvl 1?

Stämmer bra

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.