Permalänk

Söker blank Filco Majestouch-2 TKL

Hej SweC! Söker ett blank Filco Majestouch-2 TKL med blåa brytare men kan verkligen inte hitta detta varken begagnat eller nytt. Någon som vet vart man kan hitta det eller vart jag ska leta ?

Det jag letar efter är alltså detta: Keyboardcompany.

Blir verkligen helt galen på detta

Tack på förhand!

Fel länk
Permalänk

Det finns ingen återförsäljare för Filco i Sverige. Det verkar som de flesta som köpt har gjort det från Keyboard Company som du länkade till.

Permalänk
Skrivet av NybbTronio:

Det finns ingen återförsäljare för Filco i Sverige. Det verkar som de flesta som köpt har gjort det från Keyboard Company som du länkade till.

Yes, dock finns inte blank, har även mailat dom men inte fått svar, i annat fall får det bli ninja versionen istället.

Permalänk
Skrivet av Dragon_Ball:

Yes, dock finns inte blank, har även mailat dom men inte fått svar, i annat fall får det bli ninja versionen istället.

Jaha, jag trodde att du efterfrågade någon annan återförsäljare.
Har tyvärr aldrig sett till den blanka versionen.

Permalänk
Medlem

Kanske missförstår dig, men den du länkar till är ju blank med blåa brytare. Tycks visserligen vara slut i deras lager men förmodligen kommer den väl in igen?

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk
Medlem

Jag hade köpt ninja, sen kan du ju alltid köpa till blanka caps i efterhand. Kanske till och med lite bättre än de tunna ABS som följer med tangentbordet.

Permalänk

Hmm verkar dom verkar inte få in det på ett bra tag...

Vad tror ni om ett mini ducky? Håller det kvalitén?