Söker gammalt Pc spel

Permalänk
Medlem

Söker gammalt Pc spel

Hej söker ett gammalt pc spel tror jag kan ha varit på amigan. från 95-2000 minnet sviker hårt

Har för mig man var en rund gul gubbe och en borrmaskin och man såg det ovanifrån så skulle man lösa små puzzle och borra upp massa skruvar, har också för mig man kunde välja vilken level man ville köra från ''världskarta'' typ smw liknande karta

Snälla hjälp mig

Mvh Robin

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoBBiS:

Hej söker ett gammalt pc spel tror jag kan ha varit på amigan. från 95-2000 minnet sviker hårt

Har för mig man var en rund gul gubbe och en borrmaskin och man såg det ovanifrån så skulle man lösa små puzzle och borra upp massa skruvar, har också för mig man kunde välja vilken level man ville köra från ''världskarta'' typ smw liknande karta

Snälla hjälp mig

Mvh Robin

jag kan inte svaret. men ville bara tipsa om denna tråd på Flashback. där finns många som har koll.

Mvh

Visa signatur

...............................................................
..::.. ParaN ..::.. Surface Pro 2 128gb ..::..

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av BoBBiS:

Hej söker ett gammalt pc spel tror jag kan ha varit på amigan. från 95-2000 minnet sviker hårt

Har för mig man var en rund gul gubbe och en borrmaskin och man såg det ovanifrån så skulle man lösa små puzzle och borra upp massa skruvar, har också för mig man kunde välja vilken level man ville köra från ''världskarta'' typ smw liknande karta

Snälla hjälp mig

Mvh Robin

Det är inte "Gubble"? (dock hd-versionen)

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det är inte "Gubble"? (dock hd-versionen)

Jo det spelet hade glömt tråden
Gubble 2 för att vara precis :D:D:D