Köpes: Nvidia eller Amd Grafikkort

Permalänk
Medlem

Köpes: Nvidia eller Amd Grafikkort

Jag har just nu nvidia 560ti 448 direct CUII. Jag vill ha ett grafikkort med motsvarande grafikprestanda eller bättre. Gärna en tyst kylare på. Grafikkortet kan vara amd, eller nvidia 700, då serien eller senare (då den måste stödja 4k upplösning till skärmen).

Möter gärna upp och köper grafikkortet i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

@loie: Jag har ett 560Ti (inte 448 cores har jag för mig) med en Accelero Extreme III kylare på. Därför är den väldigt tyst och kan tänka mig sälja den ifall jag får tag i ett annat begagnat kort med ok prestanda. Finns en möjlighet att jag kanske drar förbi Göteborg någon gång så affären sköts smidigt.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem

@Justin91:
Hejsan.

Jag är tyvärr inte ute efter 560ti, då det är detta grafikkort jag ska sluta använda då jag har en 4K skärm som grafikkortet inte stödjer. Därför är jag endast ute efter grafikkort som presterar som mitt grafikkort eller bättre och samtidigt stödjer 4k skärmupplösning. D.v.s. ex. nvidia 700 serien eller senare. Jag ursäktar mitt min lite otydliga annons

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem
Skrivet av loie:

Jag har just nu nvidia 560ti 448 direct CUII. Jag vill ha ett grafikkort med motsvarande grafikprestanda eller bättre. Gärna en tyst kylare på. Grafikkortet kan vara amd, eller nvidia 700, då serien eller senare (då den måste stödja 4k upplösning till skärmen).

Möter gärna upp och köper grafikkortet i Göteborg.

Läs hela annonsen här

se min annons kanske något för dig

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem

@loie:

Har ett vasst AMD 7970 från Sapphire med Vapor-X kylare.

http://www.sapphiretech.com/presentation/product/product_inde...

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.