HTC One M8 - Vart kan man hitta stock rom?

Permalänk
Medlem

HTC One M8 - Vart kan man hitta stock rom?

Hej!

Jag har en HTC One M8 som jag har kört Cyanogenmod på ett tag men vill gå tillbaka till stock.
Är det någon som vet vart man kan hitta en stock rom till denna telefon?

Mvh

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nej det har jag inte gjort faktiskt! Är den något att ha tror du?

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem

Kollat där men verkar inte finnas för sverige/international. Eller så är det jag som är blind!

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av z0rks:

Nej det har jag inte gjort faktiskt! Är den något att ha tror du?

Vet inte tyvärr, har en M7 själv.
Det där ska i alla fall vara stock systemdump gjord som en rom. Kolla så att den passar din telefon om du bestämmer dig för att prova.

Visa signatur

///Arch

Permalänk
Medlem
Skrivet av M3Johan:

Vet inte tyvärr, har en M7 själv.
Det där ska i alla fall vara stock systemdump gjord som en rom. Kolla så att den passar din telefon om du bestämmer dig för att prova.

Okej jag få ta en titt, tack så mycket

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360