Permalänk
Medlem

Smartwatch tips

Tjenare!

Jag har köpt mig en ny Samsung Galaxy S6 Edge och söker nu en smartwatch eller träningsklocka av något slag då jag tränar minst 7 gånger i veckan känner jag att det är träningen jag vill fokusera mest på när jag bestämmer mig.

Jag har kollat lite på Samsung Gear fit, dock förstår jag inte riktigt, jag tycker den verkar bra men jag undrar om det går att få Spotify "Widget" i den? Så man kan byta låt etc.

Har även kollat lite på Samsung Gear S, gillar funktionen att kunna ha sim-kort i den, dock vet jag inte riktigt om det är värt 3500:-.

Som sagt, jag är lite kluven, men tar gärna emot tips, är det något som vet någon bra klocka? Som framförallt riktar sig mot träning, men gärna extra funktioner med

Permalänk
Medlem

Tycker inte du ska köpa Samsung träningsarmband. Fitbit Surge är den bästa för 2500kr. För under 2000kr finns Jawbone UP3 och Fitbit Charge HR

Permalänk
Medlem

@muki91: Alright! Tack för tipset, den Fitbit Charge HR verkar passa mig perfekt! Känner att det räcker och tror inte jag har användning för en Surge, så tror faktiskt det blir en sådan!

Permalänk
Medlem

Har nu köpt en Fitbit Charge HR men lyckas inte få den att visa spotify? Eller den kanske inte hade den funktionaliteten?