Permalänk
Medlem

Gamingmus med toggable click-free scroll?

Letar efter en mus för gaming med 'zero scroll', eller vad det nu kan tänkas kallas. Dvs att du kan aktivera klick-fri scroll, så det bara e att snurra loss när man browsar etc.

Någon som vet? Gärna under 500 spänn.

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Medlem

2 sidoknappar e bonus också!

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk

vet inte riktigt vad du menar. ä väll bara att scrolla lös i webläsaren med alla möss sålänge det är fönstret i focus?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

vet inte riktigt vad du menar. ä väll bara att scrolla lös i webläsaren med alla möss sålänge det är fönstret i focus?

Kolla videon så får du se, fantastiskt rolig video dessutom

https://m.youtube.com/watch?v=dap5lEuS5uM&feature=youtu.be

Logitech G502 är modellen, finns säkerligen fler med samma funktion. Knappt 700kr så det är ju lite över din budget, men den har fått bra betyg och har alla de funktioner du letar efter.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Kolla videon så får du se, fantastiskt rolig video dessutom

https://m.youtube.com/watch?v=dap5lEuS5uM&feature=youtu.be ...

Sådär ska jag göra nästa gång jag måste scrolla i en evighetslång excelfil.

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk
Skrivet av Zache_:

Kolla videon så får du se, fantastiskt rolig video dessutom

https://m.youtube.com/watch?v=dap5lEuS5uM&feature=youtu.be

Logitech G502 är modellen, finns säkerligen fler med samma funktion. Knappt 700kr så det är ju lite över din budget, men den har fått bra betyg och har alla de funktioner du letar efter.

så har jag på min mx 510 iofs inte avstängbart men plockade bara bort knarrstiftet i scrollen
och oljade glidytorna med lite olja

ser inte riktigt behovet av att ha knarrsteg på skrollen nånstans oavsett program man har ju ändå fingret på scrollen att bromsa med.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet ifall det finns någon annan tillverkare än Logitech som har toggable Free scroll i sina möss? Tänkte byta ut min G700. Jag har kört med Logitech i många år men tycker de har lite tveksam kvalitet så behöver alternativ.

Visa signatur

R9 5950X| Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance K70

Permalänk
Inaktiv

har för mig att logitech skapade "patents" som gör att bara dom kan tillverka detta

Permalänk
Medlem

Ja det låter rimligt då jag framgångslöst letat med ljus och lykta efter annan tillverkare med samma funktioner.

Visa signatur

R9 5950X| Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance K70