Euromobile - Erfarenheter?

Permalänk
Medlem

Euromobile - Erfarenheter?

Jag funderar på att beställa från Euromobile så jag undrar om någon har provat beställa därifrån och hur era upplevelser är.
Vill inte jättegärna gå på en blåsning.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

Jag funderar på att beställa från Euromobile så jag undrar om någon har provat beställa därifrån och hur era upplevelser är.
Vill inte jättegärna gå på en blåsning.

Jag hade aktat mig storligen, sök på deras telefonnummer på google, och man får upp t e x träff på mobilelektronik.se också
Plus en tråd här

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=216608

Sen undrar jag ju också över att de bara lämnar 3 månaders garanti? ^^

Ju mer jag läser av deras "villkor" så börjar jag undra..nåja, med de villkoren så ska det vara nån liten pruttpryl man behöver ha för 50-100 sek, inget annat dyrt

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

@godspeed:
Jo jag googlade lite grann på Euromobile där de kom upp en flashback tråd (https://www.flashback.org/t1863694) där de varnade för företaget först men senare i tråden ca 2 veckor efteråt så var ts nöjd samt en annan höll med om det. Den tråden du länkade var från 2008 och rätt mycket kan ju ha hänt sedan dess. Tar gärna emot fler åsikter.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Litenskit:

@godspeed:
Jo jag googlade lite grann på Euromobile där de kom upp en flashback tråd (https://www.flashback.org/t1863694) där de varnade för företaget först men senare i tråden ca 2 veckor efteråt så var ts nöjd samt en annan höll med om det. Den tråden du länkade var från 2008 och rätt mycket kan ju ha hänt sedan dess. Tar gärna emot fler åsikter.

Självklart så kan det ha hänt mycket sedan dess, men det är fortfarande extremt underliga villkor, vad är de du är intresserad av att köpa?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Rekordmedlem

Kontor eller rättare sagt en postbox i Lettland, de gör alltså allt för att inte gå att spåra,.
De kanske inte lurar kunderna på varor men de verkar inte ha helt rent mjöl i påsen >

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Okej , det är väl inte så mycket pengar, men du måste ju vara villig att chansa
Har du inte kollat ebay efter nån kopia eller liknande, borde ju vara billigare att chansa med?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Jo har kikat lite på ebay och de finns lite billigare där men jag är fortfarande ebay oskuld så krävs lite mod att handla första gången xD

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Litenskit:

Jo har kikat lite på ebay och de finns lite billigare där men jag är fortfarande ebay oskuld så krävs lite mod att handla första gången xD

Mer mod än att handla från ett skumt företag som fått dålig kritik?

Permalänk
Medlem

@nackskägg:
Jag förstår vad du menar men det är inte så att det står mellan ett skumt företag eller ebay utan det finns flera aktörer på marknaden. Anledningen till att jag frågar här om företaget är just för att slippa handla från ett skumt företag. Det råkade vara så att de var billigast(bland företag) på produkten jag söker.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.