Komplett vattenkylning! "high end" ska bort!!

Permalänk

Vilken modell är det på cpu-blocket?
Är det den som är i ditt galleri?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tegelbruket:

Vilken modell är det på cpu-blocket?
Är det den som är i ditt galleri?

Detta blocket är det

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

alla Nipplar
pump + block
reservoar

800 plus frakt

kommer monteringsdetaljer med pumpen och reservoaren?

Permalänk

Ok,jag letade efter det helt släta.
Men tack ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtwo:

alla Nipplar
pump + block
reservoar

800 plus frakt

kommer monteringsdetaljer med pumpen och reservoaren?

Fästanordning till pump och res följer med ja.

Skrivet av Tegelbruket:

Ok,jag letade efter det helt släta.
Men tack ändå.

Okej, hoppas du hittar vad du letar efter

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tegelbruket:

Ok,jag letade efter det helt släta.
Men tack ändå.

Hej igen @Tegelbruket.

Va det ett sådant som jag hade i mitt galleri som du va ute efter ? släta plexi blocket, isf så har jag kvar det.
Såg det nu när jag gick igenom lådorna med vattenkylning. mvh

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av Solding:

Hej igen @Tegelbruket.

Va det ett sådant som jag hade i mitt galleri som du va ute efter ? släta plexi blocket, isf så har jag kvar det.
Såg det nu när jag gick igenom lådorna med vattenkylning. mvh

Nej det är den nyare modellen svart,fyrkantig och slät som jag letar efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tegelbruket:

Nej det är den nyare modellen svart,fyrkantig och slät som jag letar efter.

jaha okej

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Äre inte dags o släppa iväg grejerna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtwo:

Äre inte dags o släppa iväg grejerna?

Ligger bara ett bud för tillfället (ditt) på res pump o nipplar. säljer inte iväg lite o sen får sitta med "udda" delar i ett vattenkylningskitt.
behöver bud på alla delar eller ett bud på allt som ett kit innan jag släpper iväg ngt tyvärr. ingen mening för mig o sälja lite av delarna bara :/

Men ska uppdatera annonsen så förhoppningsvis dyker det in fler bud på resterande då. mvh

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

150+ frakt för vattenblocket? Till 680

Ifall inget är sålt kan jag möjligtvis lägga ett bud på allt isåfall.

mvh

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz GPU: EVGA SC ACX 2.0 Geforce GTX 980 Moderkort: Asus Maximus VII Hero Z97 RAM: Corsair Vengeance LP 16GB @ 1600Mhz SSD: Corsair SandForce 120GB, Intel 430 Series 120GB PSU: Evga Supernova G2 750W Chassi: Corsair 600T Vit Kylning: Custom vattenkylning 240mm + 120mm radiator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phille11552:

150+ frakt för vattenblocket? Till 680

Ifall inget är sålt kan jag möjligtvis lägga ett bud på allt isåfall.

mvh

Inget har sålts än då jag vill ha bud på alla delar eller en som tar allt innan jag säljer.
Så det går bra att komma med ett bud för allt.

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

@Solding:

Förstår att du vill ha sålt allt i ett paket, dock blir det nog aningen svårt att hitta någon med en rigg med just 680 som vill VKa. Ska fundera på hela kitet, enda jag är tveksam på är att jag måste modda mitt chassi för att få plats med 280mm radiatorer.
Du får däremot gärna höra av dig om du vill sälja ditt block till 680

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz GPU: EVGA SC ACX 2.0 Geforce GTX 980 Moderkort: Asus Maximus VII Hero Z97 RAM: Corsair Vengeance LP 16GB @ 1600Mhz SSD: Corsair SandForce 120GB, Intel 430 Series 120GB PSU: Evga Supernova G2 750W Chassi: Corsair 600T Vit Kylning: Custom vattenkylning 240mm + 120mm radiator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phille11552:

@Solding:

Förstår att du vill ha sålt allt i ett paket, dock blir det nog aningen svårt att hitta någon med en rigg med just 680 som vill VKa. Ska fundera på hela kitet, enda jag är tveksam på är att jag måste modda mitt chassi för att få plats med 280mm radiatorer.
Du får däremot gärna höra av dig om du vill sälja ditt block till 680

jo såklart, men hade jag fått bud på allt utom blocket för köparen har annan gpu, så hade jag varit nöjd med det med
Passar dock många 670 med

Fundera du lite och hör av dig. riktigt bra system

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Skrivet av Solding:

jo såklart, men hade jag fått bud på allt utom blocket för köparen har annan gpu, så hade jag varit nöjd med det med
Passar dock många 670 med

Fundera du lite och hör av dig. riktigt bra system

Tror jag avstår, budet på 680 blocket står dock kvar. Blir för mycket sågande för min del.

mvh

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 4770k @ 4.6Ghz GPU: EVGA SC ACX 2.0 Geforce GTX 980 Moderkort: Asus Maximus VII Hero Z97 RAM: Corsair Vengeance LP 16GB @ 1600Mhz SSD: Corsair SandForce 120GB, Intel 430 Series 120GB PSU: Evga Supernova G2 750W Chassi: Corsair 600T Vit Kylning: Custom vattenkylning 240mm + 120mm radiator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phille11552:

Tror jag avstår, budet på 680 blocket står dock kvar. Blir för mycket sågande för min del.

mvh

okej det va ju synd,
noterat. mvh

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

@Solding: Jag kan tänka mig att köpa allt utom 680 blocket (behöver andra block till mina 290X) Kan även lämna en Noctua NH-D15 i inbyte om intresse finnes. Bor också i Skåneland.

Visa signatur

__________________
Stationär: | NZXT H510 Flow | Corsair RM850x | GIGABYTE Z790 AORUS Elite AX | Intel Core i7 13700K | 32GB 6400Mhz CL32 DDR5 | MSI RTX 380 | 1TB Seagate FireCuda 530 + 1TB Kingston KC3000 | LG OLED 42C2 120Hz 4K | Bärbar: MacBook Pro 14"

NAS: Synology DS1815+ 8X 4TB WD RED
Server: Esxi 6.5 | i5 4690K | 32GB DDR3 | 1TB SSD + iSCSI SATA [/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxF:

@Solding: Jag kan tänka mig att köpa allt utom 680 blocket (behöver andra block till mina 290X) Kan även lämna en Noctua NH-D15 i inbyte om intresse finnes. Bor också i Skåneland.

Det låter intressant. kylaren använd länge, o finns alla monterings tillbehör ?
vad ger du för det @AxF ?

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Hej! Lyckades du sälja allt, eller?

Visa signatur

/erWin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Det låter intressant. kylaren använd länge, o finns alla monterings tillbehör ?
vad ger du för det @AxF ?

Helt missat att du svarat :0) Jag har använt min NH-D15 i tre månader kanske ? Alla monteringstillbehör till Socket 1150 (som jag själv har) finns iaf. Ev har jag dom andra monteringskitten för bla AMD sparat nånstans.

Pris kan vi kanske ta ett snack om i tele? Jag PMar mitt nr.

Visa signatur

__________________
Stationär: | NZXT H510 Flow | Corsair RM850x | GIGABYTE Z790 AORUS Elite AX | Intel Core i7 13700K | 32GB 6400Mhz CL32 DDR5 | MSI RTX 380 | 1TB Seagate FireCuda 530 + 1TB Kingston KC3000 | LG OLED 42C2 120Hz 4K | Bärbar: MacBook Pro 14"

NAS: Synology DS1815+ 8X 4TB WD RED
Server: Esxi 6.5 | i5 4690K | 32GB DDR3 | 1TB SSD + iSCSI SATA [/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxF:

Helt missat att du svarat :0) Jag har använt min NH-D15 i tre månader kanske ? Alla monteringstillbehör till Socket 1150 (som jag själv har) finns iaf. Ev har jag dom andra monteringskitten för bla AMD sparat nånstans.

Pris kan vi kanske ta ett snack om i tele? Jag PMar mitt nr.

Slår dig en signal i eftermiddag då. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Vad finns kvar?

Skrivet av Solding:

Slår dig en signal i eftermiddag då. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCrow:

Vad finns kvar?

än är det inte sålt, inget köp har slktförts riktigt än så e du snabb kan du hinna kasta in ngt bud

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Lite sugen på reservoaren...
Vad har du kört i loopen? Färgat?
Skick på reservoaren? Följer allt med som var med när den var ny?
Pris på den?

Dina fittings... Har du lust att speca upp antal och exakt vilka olika varianter du har?
Samt pris på det oxå. ☺

Skrivet av Solding:

än är det inte sålt, inget köp har slktförts riktigt än så e du snabb kan du hinna kasta in ngt bud

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCrow:

Lite sugen på reservoaren...
Vad har du kört i loopen? Färgat?
Skick på reservoaren? Följer allt med som var med när den var ny?
Pris på den?

Dina fittings... Har du lust att speca upp antal och exakt vilka olika varianter du har?
Samt pris på det oxå. ☺

som jag sagt tidigara, bara så du vet så säljer jag enbart om ngn köper det mesta. eller om jag har bud på i stort sett alla delar.

kört anbart klar vätska i Reservoaren, den är i bra skick. (kan eventullt behövas putsas då det blir lite som "beläggningar" med tiden på insidan av plasten) allt följer med i stort sett, monteringsanordning osv. pris = bud

"vanliga" = ca 12 (2st till varje block / radiator så bara o dubbelkolla själv med om du vill då allt är listat i annonsen)
sen har 6st 45 grader / 1 förlängning och 2st 90 grader. kan dock missat ngt. pris = bud

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Vad är budet på reservoaren uppe i? Även på allt annat??
Väldigt rörigt :S

Skrivet av Solding:

som jag sagt tidigara, bara så du vet så säljer jag enbart om ngn köper det mesta. eller om jag har bud på i stort sett alla delar.

kört anbart klar vätska i Reservoaren, den är i bra skick. (kan eventullt behövas putsas då det blir lite som "beläggningar" med tiden på insidan av plasten) allt följer med i stort sett, monteringsanordning osv. pris = bud

"vanliga" = ca 12 (2st till varje block / radiator så bara o dubbelkolla själv med om du vill då allt är listat i annonsen)
sen har 6st 45 grader / 1 förlängning och 2st 90 grader. kan dock missat ngt. pris = bud

Visa signatur

[Msi Krait x370] [Amd Ryzen 7 1700X@4ghz] [16gb ddr4 Corsair Vengeance LPX@3066mhz] [Custom loop med dubbla 420 rad] [2x Gigabyte GTX 970 G1 Gaming med EK fullcover block] [OCZ Vertex 460 120gb SSD] [1x 1TB 7200rpm Samsung F1, 3TB 5400rpm WD Green] [Corsair 750w] [Corsair 750D med bort moddad front]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweCrow:

Vad är budet på reservoaren uppe i? Även på allt annat??
Väldigt rörigt :S

inget bud på enbart reservoaren för tillfället.
för allt ~ 1500kr

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem

Är rätt så intresserad av Ress, Pump + Block, nipplar. ~1000 + frakt? Inget annat än det tbh, och kan inte köpa dem än.
(Vänta inte på svar ifrån mig ifall någon annan köper det, är lite halv intresserad pga att VK är i mina framtidsplaner för mitt bygge)

Visa signatur

MacBook Air | iPhone

Permalänk
Medlem
Skrivet av M3TAL-H3AD:

Är rätt så intresserad av Ress, Pump + Block, nipplar. ~1000 + frakt? Inget annat än det tbh, och kan inte köpa dem än.
(Vänta inte på svar ifrån mig ifall någon annan köper det, är lite halv intresserad pga att VK är i mina framtidsplaner för mitt bygge)

noterar det så bara att hojta till när ett köp är aktuellt så kan vi se om sakerna e kvar

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com