Be Quiet avtäcker chassit Silent Base 600

Permalänk
Melding Plague

Be Quiet avtäcker chassit Silent Base 600

Tyska Be Quiet pressar priset och storleken, men behåller ambitionerna om tystnad, med sitt nya chassi Silent Base 600 som är först i världen med en ljuddämpad fönsterpanel.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Intressant!
Ska bli kul att se recensioner på denna.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Vi är inte *hick' här för att *hick* festa på arb*hick*etstid...

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk

Trevligt!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, intressant med dubbla fönster för ljuddämpning. Priset är nog en viktig faktor. Hård konkurrens på chassin.

Permalänk
Medlem

Lockande alternativ till H440. Hoppas att det kommer med svarta och/eller silverlister också, som 800-chassit. Den ser lite för sport-deo ut med orangea lister.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se Jonas i en "gåa"

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Synd det inte var bara en 5,25" plats

Permalänk
Medlem

Beställer recension på denna!

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

Lite liten fönsterruta kan jag tycka...

Visa signatur
Permalänk

Lite för lik Corsairs SPEC-chassin enligt mig, bara jämför toppen med USB-hubbarna...

Visa signatur

ASUS GTX 980 Ti STRIX
Sennheiser är skönhet
GSP 300 - HD 650

Permalänk
Medlem

Hmm, vill inte vara petig, men det kan väl inte vara några nio millimeter mellan de där fönstren?
Tur det kanske, för de lär ju sno en del plats på insidan! Undrar hur stora cpu-kylare som stöds??

Undrar hur mycket nytta det där extra fönstret gör egentligen?
Borde det inte sitta typ en tätande gummilist emellan dem eller nått sånt?
Det ska bli kul att se en recension

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

Har letat efter ett chassi i ett par veckor nu, och här kommer det jag letat efter! Be Quiet Silent Base 600! Awesome!

Permalänk
Medlem

Jag som väntade på en större variant av Silent Base 800........ te.x 1200

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5