Permalänk
Medlem

Vill ha vit musmatta!

Hejsan alla, jag hade velat ha en vit musmatta som är extended så att den alltså går under tangentbordet också ungefär som Razer goliathus extended. Jag hade velat ha en för att min mus, mitt tangentbord och skrivbord är svart och jag tycker det hade vart coolt med en vit kontrast till det. Jag har letat lite själv men inte hittat någon än så länge så hoppades på att kunna få er hjälp! Mvh

Visa signatur

Processor: Intel core i5 4690k @4GHz RAM: 8gb ddr3 1600mhz Grafikkort: EVGA GTX 970 SC

Permalänk
Medlem

http://www.pcgamingrace.com/products/glorious-extended-gaming...
Hittade denna när jag googlade lite snabbt Ingen aning om den är bra eller inte men den tycktes ha bra recensioner iaf, och det var den enda vita extended mattan jag kunde hitta. Att hitta nåt inom Sveriges gränser lär nog bli svårt.

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk
Avstängd

Kan vara bra att ha ifall man råkar skjuta en skvätt på skiten *if u know what I mean*

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk

@Wizty: Jag har svårt att inte roas över hur väl din profilbild stämmer överens med kommentaren

Visa signatur

MSI z170a SLI-Plus - i7 6700K @ 4,6GHz - RTX 2060 - 32GB HyperX Fury DDR4 2666Mhz - Fractal Design arc midi r2 - Noctua UH-14S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GiletteRazor:

@Wizty: Jag har svårt att inte roas över hur väl din profilbild stämmer överens med kommentaren

Hahaha det tänkte jag inte på xD

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wizty:

Kan vara bra att ha ifall man råkar skjuta en skvätt på skiten *if u know what I mean*

Haha, det kan det

Visa signatur

Processor: Intel core i5 4690k @4GHz RAM: 8gb ddr3 1600mhz Grafikkort: EVGA GTX 970 SC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qnott:

http://www.pcgamingrace.com/products/glorious-extended-gaming...
Hittade denna när jag googlade lite snabbt Ingen aning om den är bra eller inte men den tycktes ha bra recensioner iaf, och det var den enda vita extended mattan jag kunde hitta. Att hitta nåt inom Sveriges gränser lär nog bli svårt.

Tack så mycket! Beställer nog en sån!

Visa signatur

Processor: Intel core i5 4690k @4GHz RAM: 8gb ddr3 1600mhz Grafikkort: EVGA GTX 970 SC