Sony Xperia Z3+ samlings tråd

Permalänk

Sony Xperia Z3+ samlings tråd

Tänkte vi kunde diskutera den nya xperian i Z serien som kommer 30/6

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Medlem

Jag är också väldigt intresserad utav denna. Har z3 just nu men desvärre har baksidan spruckit och jag har inte orkat lägga tid på att åtgärda det när en nyare modell är på ingång.

Visa signatur

Intel Core i7 4790K 4GHz, 8MB, MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB, Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5,Corsair 16GB (2x8GB) CL9 1600MHz VENGEANCE PRO RÖD, Samsung SSD EVO 850-Series 500GB, EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär, Fractal Design Kelvin S24 240mm,Corsair Carbide Air 540 Cube Vit, 2TB Toshiba 7200rpm 64MB

Permalänk
Skrivet av Fanmezia:

Jag är också väldigt intresserad utav denna. Har z3 just nu men desvärre har baksidan spruckit och jag har inte orkat lägga tid på att åtgärda det när en nyare modell är på ingång.

Ska själv förbeställa Z3+ (den där action kameran som följer med är lockande ) på grund av att min z1 sprack för nåt år sen och dum som man var hade jag kastat kartongen med försäkringen :/

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk

Z3 är en utav de bästa andriod telefonerna enligt eget tycke så ska bli kul och se hur Z3+ kommer bli.

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om en uppgradering från en xperia ZL. Är det värt att uppgradera till z3+ eller ska man nöja sig med en z3:a? Jag tänker för det första på priset. En z3:a går just nu på runt omkring 4500 kr och en z3+ kommer att hamna på 7000 kronor. Det är bara några små uppgraderingar som är gjorda. Den framåtriktade kameran är uppgraderad till 5 mp från 2 mp. Sedan har luckan för mini-usb tagits bort. Chippet är också uppgraderat till Snapdragon 810. Annars är det bara några småsaker som har finslipats på.
Det jag funderar över är hur skulle ni resonera?
Jag tänker ganska direkt att 2500 kronor inte är värt för det extra som man får i z3+. Fast sedan spelar min prylkåthet in, jag vill ha det senaste. Pryldjävulen.

Permalänk
Skrivet av hadluk:

Vad tror ni om en uppgradering från en xperia ZL. Är det värt att uppgradera till z3+ eller ska man nöja sig med en z3:a? Jag tänker för det första på priset. En z3:a går just nu på runt omkring 4500 kr och en z3+ kommer att hamna på 7000 kronor. Det är bara några små uppgraderingar som är gjorda. Den framåtriktade kameran är uppgraderad till 5 mp från 2 mp. Sedan har luckan för mini-usb tagits bort. Chippet är också uppgraderat till Snapdragon 810. Annars är det bara några småsaker som har finslipats på.
Det jag funderar över är hur skulle ni resonera?
Jag tänker ganska direkt att 2500 kronor inte är värt för det extra som man får i z3+. Fast sedan spelar min prylkåthet in, jag vill ha det senaste. Pryldjävulen.

Har samma problem som du måste ha det senaste men beror helt på hur mycket du vill lägga ut

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk
Medlem

förbokade min förra veckan så kommer nog upp en annons här på swec i slutet av mån på min lg g flex 2

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Har de sagt något om det kommer en Z3+ compact? Vill ha en liten mindre mobil så funderar på Z3 compact men om det snart kommer en ersättare så kanske det är dumt att köpa en nu.

I dagsläget använder jag en S2:a så börjar bli dags att byta..

Permalänk
Skrivet av Rorax:

Har de sagt något om det kommer en Z3+ compact? Vill ha en liten mindre mobil så funderar på Z3 compact men om det snart kommer en ersättare så kanske det är dumt att köpa en nu.

I dagsläget använder jag en S2:a så börjar bli dags att byta..

Brukar komma någon månad efter den stora modellen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1