EVGA storsatsar på Super Flower i nya nätaggregat

Permalänk
Cylon

EVGA storsatsar på Super Flower i nya nätaggregat

Efter framgångarna med nätaggregat baserade på Super Flowers plattformar presenterar EVGA en mängd nya modeller på Computex 2015.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Avstängd

1000W 80 plus titanium är ett garanterat köp för min del. Grymt bra!

Permalänk
Medlem

lite synd att man sitter på ett 1300W +Gold redan...

Permalänk
Medlem

Flowerpower!

Permalänk
Avstängd

När kommer 550 watts nätagget ut?, någon som vet?

Permalänk
Medlem

Blir intressant hur mycket de vill ha för dessa "låg"effekt agg.

De kunde ju sätta högre priser för att man ändå fick så mycket effekt på de tyngre varianterna.

Permalänk
Medlem

Köpte nyligen ett Supernova G2 850W för 1290 på netonnet och är hur nöjd som helst. Jag tror de snart kan börja höja priserna när de nu fått fotfäste på marknaden.

Jag har svårt att se hur jag kunde fått något lika bra under 1800+ kronor av något annat märke.

Permalänk
Hedersmedlem

Kul att dem fortsätter på den inslagna vägen. Super flower och Seasonic är mina två absoluta favorit OEM-tillverkare så att det kommer ut fler produkter på marknaden från dem, tycker jag är väldigt positivt

Permalänk
Medlem

Underbart, hoppas 550W modellen hamnar runt 700kr.

Permalänk
Medlem

BIG LIKE! Mer kvalitetsagg åt folket

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Super Flower FTW Köpte mitt Super Flower Leadex Platinum 1000W snorbilligt från England Under 1 kr per watt! Har inte ångrat mig än..!

Permalänk
Medlem

Yeah Super Flower!

Är väldigt nöjd med mitt NZXT Hale90 1000W 80+ Gold Modular med några år på nacken.

Permalänk
Medlem

Super Flower och Seasonic är verkligen kvalité, så grymt bra!

: )

Permalänk
Medlem

Riktigt kul med lägre effekt Frågan vad priset hamnar på.

Kan inte tänka mig under 700kr i alla fall och då hamnar det nära 750 wattaren i pris.

Permalänk
Medlem

Roligt med 550W och 650W. Finns inte mycket vettigt på de effektnivåerna och de är ju perfekta om man inte har tänkt köra mera än ett grafikkort eller två snåla som t.ex. 970/980. Om de är semipassiva borde väl ett kort i stil med 970/980 sällan aktivera fläkten.

Permalänk
Medlem

Inget lanseringsdatum? Behöver nätagg asap, och G2 750 är alldeles för djup, och det är kärvt med bra alternativ.

Permalänk
Inaktiv

Lite offtopic men någon som vet hur man effekt rengör ett nätagg från damm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Super Flower och Seasonic är verkligen kvalité, så grymt bra!

: )

Absolut, det är viktigt att kolla vad som sitter i agget och inte stirra sig blind på namnet på lådan. Seasonic sitter i mitt fina agg.