Någon här som spelar Skysaga?

Permalänk
Medlem

Någon här som spelar Skysaga?

Har börjat spela spelet litegrann idag. MMORPG i minecraft stil. Länk till Skysaga

Jag nickar itorrent i spelet ifall ni vill lägga till mig som vän Man måste klara av några uppdrag innan man låser upp delar av spelet.

Och för att få tillgång till spelet behöver man regga sig på deras hemsida, sedan får man ett mail någon dag efteråt med nedladdningslänk.

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk

Tack för tipset, blir till att prova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av willaim:

Har börjat spela spelet litegrann idag. MMORPG i minecraft stil. Länk till Skysaga

Jag nickar itorrent i spelet ifall ni vill lägga till mig som vän Man måste klara av några uppdrag innan man låser upp delar av spelet.

Och för att få tillgång till spelet behöver man regga sig på deras hemsida, sedan får man ett mail någon dag efteråt med nedladdningslänk.

Holy crap dude! vad är detta för spel? förklara det lite? jag är jättegärna på och lirar med dig!

antar att det finns klasser? vad kan de göra? kan alla mine:a? typ såna frågor jag dör av undran o hemsidan berätta inte särskilt mycket!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

Holy crap dude! vad är detta för spel? förklara det lite? jag är jättegärna på och lirar med dig!

antar att det finns klasser? vad kan de göra? kan alla mine:a? typ såna frågor jag dör av undran o hemsidan berätta inte särskilt mycket!

Spelet är än så länge i Alpha. Så ifall det blir olika klasser får vi se i framtiden. Man kan välja mellan 3 olika raser, jag har bara provat "människan" än så länge. Så ifall de skiljer sig åt vet jag inte.

Man har sin egna ö, som man kan modifiera efter smak. Man craftar sedan kristaller för att joina olika maps/dungeons. De är då tänkt att man skall samla på sig resurser från dessa dungeons för att kunna uppgradera sin egen ö.

Just nu så försöker jag hitta fler recept, man börjar med några enstaka som tex Anvil, Furnace och workbench.

Det är i alpha som sagt, så hur lång tid det tar innan saker börjar falla på plats vet jag inte. Men man får iaf en försmak av spelets potential

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk
Medlem

Hej!
Grabben (och lite jag) vill börja spela!
Hur fungerar det med invites?
Har reggat oss men det kan ju som jag förstår ta lite tid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rospigg:

Hej!
Grabben (och lite jag) vill börja spela!
Hur fungerar det med invites?
Har reggat oss men det kan ju som jag förstår ta lite tid.

Man reggar sig så får man ett mail efter någon dag med nedladdningslänk men du kanske redan hunnit få mailet när jag skriver det här.

Jag vet inte exakt vilka fördelar det finns med att skriva någons namm i inviterutan nät man reggar sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kom ihåg att ''Citera" mig ifall ni vill ha svar

Intel i5-4460 | GTX 760 | MSI B85M G43 | Crucial Ballistix 8GB | Intel 335 SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av willaim:

Man reggar sig så får man ett mail efter någon dag med nedladdningslänk men du kanske redan hunnit få mailet när jag skriver det här.

Jag vet inte exakt vilka fördelar det finns med att skriva någons namm i inviterutan nät man reggar sig.

Skickades från m.sweclockers.com

Fick en kod till Skysaga och tänkte söka på sweclockers, men det här är den enda tråden..

Är det något att hålla på med?!
Spelar du fortfarande?

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Geeks Gaming

Har kört de nu någon dag. Hur kul som helst

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Det ser ju riktigt roligt ut! Blir till att testa

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow