Wargame: Red Dragon spelare sökes!

Permalänk

Wargame: Red Dragon spelare sökes!

Hej, som titeln lyder så söker jag folk att spela Wargame: Red Dragon med! Enda kravet jag önskar är att det är en trevlig person som är ute efter att HA KUL! D.v.s inga som bli otrevliga eller arga vid förluster (för de är oundvikliga) och mål nr.1 är att spela för skojs skull antingen mot bots eller online.
Spelat det i ca 16 timmar o börjat få grepp om det, söker folk som är villiga att kommunicera i antingen TS eller Skype!
Är ni intresserade så skriv ert steam-acc namn nedan så kan folk lägga till varandra!

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk

Tjena MrToasterable,
Heter Krossaren96 ingame, hämtade spelet idag, spelat ca 10 timmar airland battle tidigare,
Adda gärna om du har lust att lira lite

Permalänk
Skrivet av mackaparen:

Tjena! jag spelar gärna med dig! är med i asgardgaming.se där jag mest hänger och spelar. mycket trevligt folk!. flera stycken som har spelet där med! jag sitter i teamspeaken varje dag efter jobb om jag ej har annat för mig.

Skrivet av Krossaren96:

Tjena MrToasterable,
Heter Krossaren96 ingame, hämtade spelet idag, spelat ca 10 timmar airland battle tidigare,
Adda gärna om du har lust att lira lite

Halloj! Märkte inte förrens nu att ni svarade då ni inte citerade xD Men är det fortfarande aktuellt så ska vi väl kunna lösa något!

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //