Återställa iphone utan att uppdatera?

Permalänk
Medlem

Återställa iphone utan att uppdatera?

Hej!

Jag har en jailbreakad iphone 6 plus på iOS 8.1.2 och idag så krashade hela jailbreaken så telefonen har helt svart skärm efter att den startats. Jag undrar om det finns något sätt att lura iTunes så den tror att den har kontakt med appels servrar, eller att återställa den utan att uppdatera! Förr i tiden hade man SHSH-Blobs för att återställa en iphone utan itunes, men detta fungerade inte efter ios 5

Ni som tror att "det är väl inte så farlig att va utan jailbreak", men jo det är det! Det är som att säga till en nikotinberoende att han ska sluta röka/snusa! Det går inte så enkelt!

iOS 9 ska ju jailbreakas här näst är det planerat, så I VÄRSTA fall får jag väl klara mig till dess, men kan inte leva utan det för evigt så vill helst ha det kvar ifall de skulle misslyckas!

Visa signatur

Stationär: | NZXT H440W | ASUS P8Z77-DELUXE | Core i7 3770k DELIDD @ 4,8 Ghz | 2X MSI GTX 980 SLI | Corsair Vengeance 32GB 1866MHz | EVGA Supernova G2 850W | Corsair H110i GTX 280mm |
Bärbar:| MacBook Pro 13" 2015 | Intel Core i7 5557U 3.1GHz | Intel HD Graphics 6100 | 16 GB RAM | 512GB PCI-SSD |