[AVSLUTAD] MSI GeForce GTX 970 Gaming

Permalänk

[AVSLUTAD] MSI GeForce GTX 970 Gaming

Hej,

Tänkte sälja mitt grafikkort (namnet i titeln) för jag har uppgraderat mig till ett bättre kort.

Kortet är inköpt hos Inet förra året (2014-10-13) i mitt namn. Kvitto, garanti och originallåda finns kvar med alla tillbehör.

Grafikkortet har suttit i ett svalt Fractial Design R4 chassi med bra luftflöde och det har endast överklockats en gång när jag experimenterade lite och provade hur mycket extra prestanda jag fick ut. Testade detta bara en timme och det var inget märkvärdigt så gick tillbaka till bas klocken från fabriken.

Det ligger på cirka 40-45C i idle och 65-68C i full load i t ex BF4 på 1080p. Det är extremt tyst och fläktarna har inte ens hörts när de har satts på över 60-65C. Det lider inte av något spoltjut heller.

Jag tänkte att vi börjar startbudet på 2100:- och sen går vi ifrån där. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och på vilka villkor. Det föredras upphämtning före att skicka det. Om jag skickar det så betalar köparen frakten. Kortet finns i östra Småland i Kronobergs området 5 mil utanför Växjö.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag budar 2100 plus frakt.

Permalänk
Skrivet av Hopkin:

Hej!

Jag budar 2100 plus frakt.

Föredrar priset exklusive frakt, känns annars att jag inte tjänar något på det.

Permalänk
Medlem

2200 och jag står för frakten

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fyllejocke:

Föredrar priset exklusive frakt, känns annars att jag inte tjänar något på det.

Plus frakt = han betalar dig 2100 + frakt, alltså du får 2100 i hand och han står även för frakt kostnaden, det är alltså frakten "exluderat", annars säger/skriver man inkl frakt, eller med frakt.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Skrivet av jaeger90:

Plus frakt = han betalar dig 2100 + frakt, alltså du får 2100 i hand och han står även för frakt kostnaden, det är alltså frakten "exluderat", annars säger/skriver man inkl frakt, eller med frakt.

Ursäkta då mig min gode herre.

Permalänk
Medlem

2100 + upphämtning

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av fyllejocke:

Hej,

Tänkte sälja mitt grafikkort (namnet i titeln) för jag har uppgraderat mig till ett bättre kort.

Kortet är inköpt hos Inet förra året (2014-10-13) i mitt namn. Kvitto, garanti och originallåda finns kvar med alla tillbehör.

Grafikkortet har suttit i ett svalt Fractial Design R4 chassi med bra luftflöde och det har endast överklockats en gång när jag experimenterade lite och provade hur mycket extra prestanda jag fick ut. Testade detta bara en timme och det var inget märkvärdigt så gick tillbaka till bas klocken från fabriken.

Det ligger på cirka 40-45C i idle och 65-68C i full load i t ex BF4 på 1080p. Det är extremt tyst och fläktarna har inte ens hörts när de har satts på över 60-65C. Det lider inte av något spoltjut heller.

Jag tänkte att vi börjar startbudet på 2100:- och sen går vi ifrån där. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och på vilka villkor. Det föredras upphämtning före att skicka det. Om jag skickar det så betalar köparen frakten. Kortet finns i östra Småland i Kronobergs området 5 mil utanför Växjö.

Mvh

Läs hela annonsen här

Var i Kronoberg bor du?

Visa signatur

CHASSI: FD R4 GPU: Asus GTX 780 CPU: I5 4690K @ 4,6ghz Cpu cooler: Cmh 212 Evo Mobo: Asus Z97 Pro Wifi PSU: Corsair RM 850w RAM: Balistix 16gb

Permalänk
Skrivet av Bootas:

Var i Kronoberg bor du?

Glasriket.

Permalänk
Medlem

2400 + frakt

Permalänk

Alla bud noterade.

Permalänk
Medlem

2450 + frakt.

Permalänk

Har fått ett bud över PM på 2500:-, möte/upphämtning. Dock har jag hänvisat användaren till tråden så alla kan se budet och inte tror jag hittar på det.

Permalänk
Skrivet av fyllejocke:

Har fått ett bud över PM på 2500:-, möte/upphämtning. Dock har jag hänvisat användaren till tråden så alla kan se budet och inte tror jag hittar på det.

2.5k om möjlighet finns för avlämning i Växjö(ev. möte ~hovmantorp) inom skälig tid.

Permalänk
Skrivet av gitarrpoet:

2.5k om möjlighet finns för avlämning i Växjö(ev. möte ~hovmantorp) inom skälig tid.

Kan skäligen möta dig på onsdag eller torsdag i Hovmantorp om ingen bjuder över ditt nuvarande bud som lockar mer. Det är de dagarna jag är ledig inklusive imorgon. Men imorgon ska jag dock fara iväg mot Kalmar så kommer vara borta hela dagen. Om inte möjligtvis vi kan mötas senare på kvällen. Är ett alternativ.

Edit: Ett annat alternativ är att min syster kan ta med sig kortet till Växjö när hon kör hem från jobbet. Då kan det avhämtas på östra Lugnet.

Permalänk
Skrivet av fyllejocke:

Kan skäligen möta dig på onsdag eller torsdag i Hovmantorp om ingen bjuder över ditt nuvarande bud som lockar mer. Det är de dagarna jag är ledig inklusive imorgon. Men imorgon ska jag dock fara iväg mot Kalmar så kommer vara borta hela dagen. Om inte möjligtvis vi kan mötas senare på kvällen. Är ett alternativ.

Edit: Ett annat alternativ är att min syster kan ta med sig kortet till Växjö när hon kör hem från jobbet. Då kan det avhämtas på östra Lugnet.

Om det är ok med din syster så vore det smidigast för mig!

Jag jobbar eftermiddag/kvällar imorgon och på torsdag.

Permalänk
Skrivet av gitarrpoet:

Om det är ok med din syster så vore det smidigast för mig!

Jag jobbar eftermiddag/kvällar imorgon och på torsdag.

Ett alternativ, jag kan fråga henne men vet inte om hon går med på det dock. Ska se om någon i så fall ska in till Växjö så kanske jag kan åka med. Har inga ärenden där just nu för tillfället.

Permalänk

Avslutar budgivningen ikväll. Prioriterar inte upphämtning, så kan skicka det med. Så ingen förtur för någon.

Permalänk

Bjuder 2550 kr + frakt!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | G.Skill Flare X5 32GB 6000MHz | Gigabyte B650 Gaming X AX | Samsung 980 Pro 1TB | Gigabyte UD1000GM PG5 | Be Quiet Pure Rock 2 | Fractal Design Define 7 Compact

Permalänk
Skrivet av Rymdprofeten:

Bjuder 2550 kr + frakt!

Bud noterat. Om det inte kommer in något mer bud så avslutar jag bufgivningen och hör av mig ikväll till dig.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag avslutar budgivningen vid 20:00.

Permalänk
Skrivet av fyllejocke:

Jag avslutar budgivningen vid 20:00.

2600 + frakt

Permalänk
Skrivet av SuperFlugan:

2600 + frakt

Noterat.

Permalänk
Medlem

2650 + frakt

Permalänk

2700 + frakt

Permalänk
Medlem

2750 + frakt

Permalänk

2800 + frakt

Permalänk

Kortet går till Superflugan och jag avslutar denna budgivningen. Jag hör av mig med resterande information.

Om nu köparen eventuellt väljer att dra sig ut ur affären låter jag den stå öppen.

Edit: Värt och notera är att kortet säljs för 2600:- till Superflugan. Resten är nog uppenbart från personen som har lagt in två bud på kortet.

Permalänk
Medlem

Bortser du från mina bud för att jag registrerade mig idag? Inte för att det spelar någon roll i slutet då jag inte hade gått över 2 800 ändå. Undrar bara så jag vet om jag ens borde bemöda mig med att lägga bud framöver.

Permalänk
Skrivet av Ekon93:

Bortser du från mina bud för att jag registrerade mig idag? Inte för att det spelar någon roll i slutet då jag inte hade gått över 2 800 ändå. Undrar bara så jag vet om jag ens borde bemöda mig med att lägga bud framöver.

Jag bortsåg från dina bud, ja. Speciellt när du registrerar dig 4 minuter innan budgivningen avslutas.

Resten av informationen står i första posten i annonsen.

Kortet är sålt och skickat, annonsen är avslutad.