Diablo 2 Leechfighters

Permalänk

Diablo 2 Leechfighters

tjenare har efter många år tagit upp Diablo II LOD igen och kör för nuvarande Baalruns på bot.

Är det någon som lirar Diablo 2 Lod och vill bli leechfighter på ladder/hell så skriv gärna.

Kör enbart Baal minions dödar ej baal.

kör ca 200 runs per dag.

Kör för nuvarande på 3set cdkeys och har kört konstant i 3 dagar utan paus nu. så safe från realmdown.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

Ser inte var i ditt inlägg där DU har tagit upp Diablo2 LOD spelandet =P

Lägg ner och botta och kör själv! Är ett grymt spel som man inte ska fuska igenom.

/Hcz

Permalänk
Medlem

Senast jag lira botta vi också tål dock att nämnas att jag har åtskilliga år av rent spelande bakom mig. Men bottandet är väl standard på d2 nu för tiden..

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hcz:

Ser inte var i ditt inlägg där DU har tagit upp Diablo2 LOD spelandet =P

Lägg ner och botta och kör själv! Är ett grymt spel som man inte ska fuska igenom.

/Hcz

Finns även en bra tråd för Diablo II spelare http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1312999-diabl...

Där är det inget fuskande i alla fall

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Skrivet av Hcz:

Ser inte var i ditt inlägg där DU har tagit upp Diablo2 LOD spelandet =P

Lägg ner och botta och kör själv! Är ett grymt spel som man inte ska fuska igenom.

/Hcz

Börja lira diablo 2 långt innan bots och fusk ens fanns att få tag på.

har lirat genom hardcore utan bot till hell en 4 gånger och även singleplayer då det var dyrt att slå på modemet :p.

det var roligare förr när det gällde att slakta kossor.

dessutom är det grymt irriterande om man tar en break och kommer tillbaka så är ens konton borta. och laddern startas om var 6e månad nu för tiden. November så kommer det troligen bli kring 23e denna månad.

Skrivet av rinosaur:

Senast jag lira botta vi också tål dock att nämnas att jag har åtskilliga år av rent spelande bakom mig. Men bottandet är väl standard på d2 nu för tiden..

De flesta bottar till level 99 de senaste åren finns ingen legit spelare på ladderlistan då man nästan inte hinner bli level 99 innan de restartar laddern var 6e månad jag lirade dock till level 60 legit på denna char som var en zealer från början.

Skrivet av AMD-FX:

Finns även en bra tråd för Diablo II spelare http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/1312999-diabl...

Där är det inget fuskande i alla fall

Grymt har sett den tråden.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordkiller:

Börja lira diablo 2 långt innan bots och fusk ens fanns att få tag på.

har lirat genom hardcore utan bot till hell en 4 gånger och även singleplayer då det var dyrt att slå på modemet :p.

Fusk har funnits sedan starten av battle.net, mousepads mh kom ut väldigt tidigt (2003 tror jag), fanns ett par andra innan dess med.

Har också gjort så, alla klasser till hell på hc

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av rinosaur:

Fusk har funnits sedan starten av battle.net, mousepads mh kom ut väldigt tidigt (2003 tror jag), fanns ett par andra innan dess med.

Har också gjort så, alla klasser till hell på hc

Mousepads kom nog ut bra mycket tidigare än så då jag minns att det fanns innan expansionen och LOD släpptes 2001.
Bästa botten någonsin till D2 släpptes dock 2003, dvs D2JSP.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

är ladder reset idag så då håller sig nog bottar borta ett tag iallafall

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Skrivet av Aka_The_Barf:

är ladder reset idag så då håller sig nog bottar borta ett tag iallafall

Blev inte så länge hela laddern består av ca 100 spelare och 900 bottar. ser även ut som att en bot ligger 1a på LVL99 redan. Måste vara någon form av fusk för igår var den som var högst 97, och den som ligger 1a idag på LVL99 var inte ens i närheten av 97 igår.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

@Lordkiller:

ja och bottarna samarbetar oxå var inne i ett game med 4 bottar, kanske därför det går så snabbt. lite väl mkt sånt skit. bra att man kan filtrera bort spammet iallafall.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Varför inte sätta upp ett antal datorer med olika spel som kör bots i en garderob, sen kan man strunta i det där med datorspelande...

Om man nu inte gillar att spela spel förstås...

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Skrivet av Aka_The_Barf:

@Lordkiller:

ja och bottarna samarbetar oxå var inne i ett game med 4 bottar, kanske därför det går så snabbt. lite väl mkt sånt skit. bra att man kan filtrera bort spammet iallafall.

Det är jag och en till som kör 4 bots på hell vad jag vet om.

fast dagtid kör jag 5st ganska krångligt då spelet är limiterat till 4 per IP. Så även med fler datorer så går det inte från samma nätverk utan måste köra via VPN på en av datorerna.

Har 8st totalt ready to go men låter det vara 5st så får 3 chansen till snabb level då mina game är public och går 24/7.

AS-BAAL är kanalen jag hänger på även jag som är den dryga fan som spammar EXPBAAL då och då

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

@Lordkiller:

säljer du saker som bottarna plockar? verkar finnas väldigt många "affärer" som det spammas om hela tiden. fixade spamm filter så jag kan spela ifred.

bota kan jag tycka är ok om man gör det för sig själv utan att spamma ned var enda "game" med så mkt text att man knappt kan spela.

kör iofsig mest privata spel med kompisar nu då man slipper spamming och kan boosta varandra.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Skrivet av Aka_The_Barf:

@Lordkiller:

säljer du saker som bottarna plockar? verkar finnas väldigt många "affärer" som det spammas om hela tiden. fixade spamm filter så jag kan spela ifred.

bota kan jag tycka är ok om man gör det för sig själv utan att spamma ned var enda "game" med så mkt text att man knappt kan spela.

kör iofsig mest privata spel med kompisar nu då man slipper spamming och kan boosta varandra.

Nej jag slänger sakerna på marken även saker som perf andy's perf echecutas etc alla RBF som inte är helt perf. Orkar inte sälja eller trada eller samla skräp.

Enda jag sparar är ammuleter/ringar/HR's har nog hittat kring 30-50 hr nu.

Började köra privata games med lösenord igår är helt omöjligt att botta baal med 8 spelare. den char som öppnar portal dör nästan alltid då och då. 1 death motsvarar någon dags bottande.

Dessa små magnus dolls ibland är dem typ 50st där nere och då spelar det fan ingen roll hur mycket armor / liv / maxblock man har när det är 8 spelare inne.

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Medlem

@Lordkiller:

Ja dockorna är rätt svåra. en nec skulle med summons nog klara det bra men en bot är nog för dum för att "hatera" den rätt.

jag och en kompis har kört lite "mini ubers" med min nec, urdars funkar mkt bra. vi ska köra de stora när hans smiter är klar.
Torch kan man lätt få tag i om man har en bra uber runner och nyklarna är inte så sällsynta. sen kan man nog få rätt bra runor för fina torchar.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.