Permalänk
Medlem

Problem med min mus när jag lirar cs :/

Tjenare! Nyligen har jag fått problem med min mus under tiden jag spelar cs, det är som att den inte tar ordentligt. Till exempel om jag drar en lång rörelse för att sikta åt vänster så kan de vara hackigt som att musen tar, slutar ta, och sen tar om och om igen ganska fort. vet någon vad detta skulle kunna bero på? det förstör verkligen när man ska prestera bra.
Vet ej om musen håller på att ge upp eller om det är något annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av lothe23:

Tjenare! Nyligen har jag fått problem med min mus under tiden jag spelar cs, det är som att den inte tar ordentligt. Till exempel om jag drar en lång rörelse för att sikta åt vänster så kan de vara hackigt som att musen tar, slutar ta, och sen tar om och om igen ganska fort. vet någon vad detta skulle kunna bero på? det förstör verkligen när man ska prestera bra.
Vet ej om musen håller på att ge upp eller om det är något annat

hände mig en gång , ngn snubbe gjorde ngt med mig skumt som attan

Visa signatur

Ny dator på G

Permalänk
Medlem

Kolla om något hårstrå eller liknande sitter över sensorn. Jag har haft problem med det

Visa signatur

Protonmail: enkel krypterad mail gratis
BitWarden: krypterad lösenordshantering man kan, men inte måste, köra på egen server

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sidju:

Kolla om något hårstrå eller liknande sitter över sensorn. Jag har haft problem med det

Du där vart fan hår från en av mina hundar där
men borde inte det påverka hela tiden då? jag menar det händer bara när jag spelar cs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hijacker:

hände mig en gång , ngn snubbe gjorde ngt med mig skumt som attan

Riktigt jobbigt

Permalänk
Medlem

@lothe23: Det täcker över ibland när man drar i en specifik riktning i precis rätt (eller fel beroende på perspektiv) hastighet. JAg har även haft problem med tryck på musmattor ibland. Men kika på det först

Visa signatur

Protonmail: enkel krypterad mail gratis
BitWarden: krypterad lösenordshantering man kan, men inte måste, köra på egen server

Permalänk
Medlem