Tävla och vinn chassi och nätaggregat från Silverstone

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn chassi och nätaggregat från Silverstone

Det är dags att dra igång en ny tävling för SweClockers medlemmar och denna gång är det Silverstone som ställer upp med vardagsrumsanpassade datorkomponenter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Tävlingen är i vanlig ordning frivillig och man har självklart möjlighet att avstå om man så önskar.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Tycker första och andrapriset ser riktigt intressant ut!
Håller tummarna för mig

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic | i9 9900KS @5GHz | Aorus Master Z390 | Corsair Vengeance Black RGB LED Pro 3200MHz | NZXT Kraken X72 | Gigabyte RTX 3080 OC | Seasonic Prime Ultra Gold 1000w | Intel 660p Series M.2 2280 1TB | Creative Labs X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | Asus Swift PG279Q IPS G-Sync | Ducky One 2 SF MX Red RGB | Philips Fidelio X1 | V-MODA BoomPro | Logitech G900 Chaos Spectrum

Permalänk

Nu har jag läst artikeln två gånger och förstår fortfarande inte vad tävlingen går ut på...

Skickades från m.sweclockers.com

Edit: Nevermind!

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem

För mig är 2:a priset mer lockande! Får hoppas!

Visa signatur
Permalänk
Entusiast

"Sväljer lika mycket som Jenna Jamesson gjorde"

Tror inte man skulle vinna om man körde på en sån slogan?

Permalänk
Medlem

Typ snyggast och troligen de smartaste chassit nu! Snälla va nöjd med min slogan^^

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

"När näst bäst är tillräckligt bra." Tror inte jag vinner men vad ska man skriva när företaget heter SILVERstone

Permalänk
Medlem

Jag begår alltid misstaget att vara för seriös när jag skickar in mina svar på den här typen av tävlingar... men någongång vill de väl ha ett alternativ av seriösare slag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

För mig är 2:a priset mer lockande! Får hoppas!

Du har samma filosofi som företaget hör jag!

Permalänk
Medlem

mitt bidrag blev : När man behöver något litet med stort utrymme!

Visa signatur

Live Long And Prosper

Permalänk

Drog till med klassikern: Allt handlar inte om storleken, utan hur du använder den!

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem

liten sötnos tar villigt stora kort i risern...

Permalänk

Hur länge kommer juryn sammanträda?

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S