WoW 6.1 Rogue PvP spec

Permalänk

WoW 6.1 Rogue PvP spec

Hej, tog en paus från WoD och WoW senaste månaden eller så och undrar nu vilken spec är 'bäst' i PvP just nu. Kollat runt både här och även i diverse WoW forum men inte hittat något tillfredställande svar. Undrar då om det är någon bättre rogue här som skulle kunna förklara lite för mig. Tack på förhand

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem

combat är överlägset bäst. fruktansvärt tråkigt att spela dock. assa lär vara bäst i 6.2.

Permalänk
Skrivet av versions:

combat är överlägset bäst. fruktansvärt tråkigt att spela dock. assa lär vara bäst i 6.2.

Tack för en så pass snabb response! Suck, gillar inte combat alls. Aldrig förstått mig fullt ut på den. Gillar assa däremot så nästa patch kanske är något för mig.

Visa signatur

Ryzen 5600X @4.65GHz, Noctua NH-U14S, 16GB Corsair LPX DDR4 2666MHz, MSI MAG B550 TOMAHAWK, MSI 1080 Gaming X 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av oscar_98123:

Tack för en så pass snabb response! Suck, gillar inte combat alls. Aldrig förstått mig fullt ut på den. Gillar assa däremot så nästa patch kanske är något för mig.

http://www.twitch.tv/lightningww/v/6121835

helt efterblivet, lär hotfixas.